[email="VERKOCHT!!!@!!!Wegens"]VERKOCHT!!!!!!Wegens[/email] opruiming te koop
Originele sw20 uit 1990, 215000 km nadeel is dat ik de auto heb gekocht met slippende koppeling, kleine schade aan voorspatbord (kunstof)
Wil er minimaal 1500 of meer voor hebben, voor de rest zeer netjes, ik zou zeggen kom kijken ben woonachtig in zeeland
Oh? Dan zou ik hem zo niet adverteren. Was hem eerst eens, haal die smerige tape er af en probeer het dan opnieuw. Dat zijn de tips die ik je niet wil onthouden, want nu ziet hij er niet uit.
Nog wat; parkeer hem op een behoorlijk stuk straat en niet in de blubber!!
Onder dat stuk tape is het polyester gescheurd, dus mag er anders niet meerijden, maar je hebt gelijk zal volgende week de auto wassen en op de straat fotograferen, bedankt voor de tips.
Dus jij hebt hem zo gekocht van degene die hem van Jeroen heeft gekocht. En je hebt dan niks aan die tape gedaan? Hmm...
Je moest eens weten wat een tijd en energie er in gezeten heeft om hem ooit zo mooi te krijgen als hij was.. Het doet pijn in m'n MR2 hart.. erg veel pijn. Maar goed, Jeroen heeft er toen een zeer goede prijs voor gekregen, ik dacht €5350,=. Degene die hem toen kocht had zijn rijbewijs nog niet en kwam hem hier halen met zijn ouders en een oom dacht ik. Die zou toen iets aan de luchtinlaat gaan doen om het vermogen terug te schroeven om zijn neefje te beschermen tegen hoge boete's van snelheidsovertredingen. Ze kwamen ergens uit de buurt van Haarlem dacht ik.
als je een auto wilt verkopen, misschien is dit een verassing voor je maar.
Zorg dan in hemelsnaam dat je in de 1e instantie een fatsoenlijke stel foto's bij de advertentie plaatst..wat verwacht je nu van een stel foto's van je auto in de prak, onder de modder wat makkelijk te verwarren is met schade, in een grasveldje met de tekst erbij dat ie tegen een paal of weetikwat is aangereden.
Vergelijk dat eens met een keurig gepoetste auto.. op een straat, en daaronder de details van de schade, eventuele kosten om hem te repareren..en een goed onderbouwd duidelijk verhaal..