kabels
Moderator: Pieten
ha luitjes ik heb een vraag!zijn er mr2 rijders die met trd bougie kabels rijden?en wat is jullie ervaring!of kan ik beter origineel neemen? voor mijn 98 ik heb een aantal maanden geleden bij jp en cmt inlaat-en bouwen. en over 1 week ga ik weer ff terug om het spul natestellen.en welke bougies raden jullie me aan gr jpv98
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Die vraag kun je dan gelijk aan JP stellen lijkt me...
-
JPMR2
Je mag ook gewoon gelijk ff mailen hoor 
Bougies adviseer ik altijd de Denso Iridium, hebben we op voorraad liggen.
De kabels van TRD trouwens ook.
Je moet niet verwachten dat hij gelijk op z'n achterwielen de testbank af zal knallen maar zie het maar zo dat alle kleine b-tje helpen.
Daarnaast gaan de Denso's zo'n 100.000 km mee en dat voor 19,95 per stuk.
JPMR2
Bougies adviseer ik altijd de Denso Iridium, hebben we op voorraad liggen.
De kabels van TRD trouwens ook.
Je moet niet verwachten dat hij gelijk op z'n achterwielen de testbank af zal knallen maar zie het maar zo dat alle kleine b-tje helpen.
Daarnaast gaan de Denso's zo'n 100.000 km mee en dat voor 19,95 per stuk.
JPMR2
-
The Honda Kit
zelfs met een mr2 turbo en 10 ruggen aan mods , moet je blijkbaar niet verwachten van de testbank in Goes af te knallen
.... kan me er nog vaag iets van herinneren

-
JPMR2
The Honda Kit wrote:zelfs met een mr2 turbo en 10 ruggen aan mods , moet je blijkbaar niet verwachten van de testbank in Goes af te knallen.... kan me er nog vaag iets van herinneren
![]()
![]()
Wat moet ik er dan wel niet voor puist vermogen in hebben liggen als jij al tot de 62 komt en ik tot de 209 ?
JPMR2
Ps. volgens mij bleek een tijdje later dat investeren in goede bougiekabels nog zo gek niet is....... (Drachten, sprintbaan)
Ik zou dus voor een setje TRD's gaan, zeker gezien het geringe prijsverschil met originele kabels.
- Surferdude
Ik heb de TRD kabels in combinatie met de Denso's en dat doet het goed hoor.
pvd dat ik er niet eerder aan gedacht heb om ff naar jp te mailen.:::|sorry jp zou jy mischien voor de zekerheid en setje kabbels en en setje denzo''s mee willen nemen als we naar je toekomen alvast bedankt jp [en luitjes ook bedankt voor jullie tips]gr jpv98
-
xplorer
wat kosten die trd kabels dan?? ik heb net een setje magnecor kv85's erop liggen...prima kabels en voor 145 euries (3sgte)...
-
JPMR2
Setje voor de modellen tot 1994 kost 199,-
Vanaf 1994 (Gen3) komt een setje op € 219,-
JPMR2
Vanaf 1994 (Gen3) komt een setje op € 219,-
JPMR2
-
The Honda Kit
JPMR2 wrote:![]()
Die kan ik me ook nog wel herinneren......... zou het dan toch aan die bank liggen?
Wat moet ik er dan wel niet voor puist vermogen in hebben liggen als jij al tot de 62 komt en ik tot de 209 ?![]()
![]()
JPMR2
Ps. volgens mij bleek een tijdje later dat investeren in goede bougiekabels nog zo gek niet is....... (Drachten, sprintbaan)
Ik zou dus voor een setje TRD's gaan, zeker gezien het geringe prijsverschil met originele kabels.
jullie hebben gewoon die rollerbank gesaboteerd toen ik er op moest
ps , de kabels in drachten waren wel jou nieuwe kabels ( kv85 ) die daar kapot waren heh !!! ....