witte mr2 beams sw21 tekoop

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

bartt1987
hallo,

ik verkoop hierbij mijn witte mr2 van 1991 omdat ik eigenlijk een stuk jonger wil gaan rijden en de mr2 iets te onpraktisch is voor mij ook aan gezien ik 2m lang ben.

het gaat om een toyota mr2 met de opties:
airco nu niet werkend maar alle onderdelen zijn er wel om te fiksen
cruise controle af fabriek werkt super fijn overigens
breedte verlichting omdat hij uit de usa komt
zonnedak geen targa

wat er zoal veranderd is:
d2 schroefset
3sge beams grey top
heel veel audio er in ter waarde van 3000 euro

en wat ik zoal in de 2 jaar aan onderhoud heb gedaan is andere versnellingsbak ivm het gekraakt waar ik gek van werd en toch de motor moest vervangen ivm vastloper ( nee niet door olie tekort maar olie pomp liep vast oorzaak onbekent), heb de schijven voor vervangen waren gewoon op natuurlijk de beurten elke 5.000 mijl.

maar boven dien ik heb ik te veel veel gezeur mee gehad en daardoor ben ik eigenlijk een beetje klaar met de auto en hij is niet praktisch voor mij ik vind het nog steeds wel een super mooie auto.

ik heb de foto`s van de auto op speurders staan onderstaande link ik weet niet hoe ik de foto`s hier in moet krijgen en de prijs voor mr2 clubleden is 5000 euro

http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... rijs&q=mr2

Image

Image
Surferdude
En een linkje naar de advertentie van Speurders, lukt dat wel?
bartt1987
sorry was ik vergeten moest snel weg toen ik het bericht maakte mijn excuses daar voor
Surferdude
Beams greytop? Ik ken alleen de redtop en de blacktop. Vertel! Foto's van de motor ruimte?
RutgerMR2
Zere vingers van het typen..
Greytop heeft 180pk en komt uit een Rav4.
Niet echt makkelijk om hem vanuit een Rav4 in een MR2 te krijgen lijkt mij. :S
bernhards
Type MR2: AW11
blacktop inbouwen is lastiger.

heb de auto gezien en gehoort en loopt perfect.
J_MR2
Ben benieuwd naar je audio, 3000euro?!
Mijn daily heeft de x-ion lijn van Audiosystem, maar in een mr2?

Show! 8)

J_MR2
krijger
Het pas wel in een MR2, zoveel audio, terwijl je het niet ziet.. 8) Ik rij er al een tijd mee.;D

Maar ik ben wel benieuwd naar de spullen die ervoor zijn gebruikt.
bartt1987
heey super fijn deze belangstelling,
het is een grey top beams uit een caldina en heeft 190 pk met standaard uitlaat en al maar nu zou mijne 200pk moeten hebben i.v.m. uitlaat en andere aanpassingen. Ik het de hele lijn van eyebrid in mijn auto 2 maal 12 inch subs in de kofferruimte i.v.m. 105 liter grote kist die nodig was kist weegt bijna 100 kilo. 2 maar ovaal achter de stoel en compo set in de deur en radio van 500 euro met alles instelbaar zelfs de afstand van de speaker tenopzichte van de bestuurder. zal morgen ff paar extra fotos maken
Surferdude
Zonde van die zware geluidsinstallatie.. Dat doet de meerdere PK's van de Beams weer teniet.
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Zonde van die zware geluidsinstallatie.. Dat doet de meerdere PK's van de Beams weer teniet.

+1
Maarten
Ik lul al aardig mee !
Surferdude wrote:Zonde van die zware geluidsinstallatie.. Dat doet de meerdere PK's van de Beams weer teniet.

Ik heb overigens nog geen Beams gezien ;)
Post Reply