zowel, ben ik bij deze aangemeld!!;D
grt
Moderator: Pieten
Klopt.. ik was er wel een beetje klaar mee dat er altijd een aantal mensen (die er soms niet eens bij waren) gaan zitten zeuren over het kwijtraken, rondjes draaien, ongeplande organisatie, het al dan niet meenemen van taart etc.krijger wrote:Hij had er geen zin meer in volgens mij
BST wrote:Klopt.. ik was er wel een beetje klaar mee dat er altijd een aantal mensen (die er soms niet eens bij waren) gaan zitten zeuren over het kwijtraken, rondjes draaien, ongeplande organisatie, het al dan niet meenemen van taart etc.
BST wrote:Klopt.. ik was er wel een beetje klaar mee dat er altijd een aantal mensen (die er soms niet eens bij waren) gaan zitten zeuren over het kwijtraken, rondjes draaien, ongeplande organisatie, het al dan niet meenemen van taart etc.
Aangezien ik na de toer een aantal uren bezig ben met opruimen en die taart ook niet gratis is had ik er niet zoveel zin meer in. Het is graag of niet.. In dit geval dus niet, als ik afgezeken wil worden kan dat ook wel anders
Peerke wrote:En ons ledenbestand ook.....
Precies, en dat is op deze manier gegarandeerderikmr wrote:bjorn je moet jou hobby niet laten bederven door een enkeling
Ja hoor..MarcoTwo wrote:Mogen er dan ook 'afwijkenden' mee? (geel en blauw ofzo...)
Ik had het niet direct over de reacties op het forum.. het waren er ook niet veel, maar genoeg om een 'laat maar' gevoel te krijgen.mrgeel wrote:Toch begrijp ik niet zo veel van deze actie.![]()
Helaas was ik zelf vorig jaar niet aanwezig op de taarttour, maar daarvoor wel 2 x en het was erg gezellig.
Uiteraard heb ik vorig jaar de reacties gelezen, en vandaag zelfs nogmaals alles doorgelezen, en eigenlijk geen enkele negative noot mogen bespeuren.
Quote Bjorn;
Net nog even met Barra, Kimr2, Leliev & Maroes, Charles en Darkfairy wezen eten, was een erg gezellig dagje zo. Zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen die is geweest, bedankt voor de komst
Groetjes, GEEL8)