Grr exporthandelaren

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

egi
Knop gevonden hoor !
Type MR2: AW11
Moet ff ranten...kan hier volgens mij wel ffies.
Heb een starletje te koop staan sinds een dag of 2. Vandaag verkocht onder voorbehoud van vers apktje. Hup ad op gereserveerd gezet maar de exporthandelaren blijven maar mailen en bellen:X .
Er was er zelfs 1 die hem gratis kwam halen en zelfs een vrijwaring uit zou schrijven:lach: :lach: , gratis haalservice heet dat tegenwoordig. Auto is gewoon rijdend;) . Ze denken dat ik uit een ei ben gekropen ofzo::) ::) .

Zo'n autootje heeft bij mij bij verkoop altijd een hoge gunfactor en niet aan yousouf de export handelaar;) . Maar wat ze mailen: echt hilarisch.
Tijdje terug nog een Carina te koop, bleef maar een kereltje bellen of mn man ook thuis was. Hij snapt niet dat vrouwen ook auto's verkopen. Hij bleef maar herhalen: man ook thuis.....welk deel van de nee hij niet begreep was me onduidelijk maar hij heeft me wel 8 keer gebeld met hetzelfde riedeltje voordat hij het opgaf!:adhd:
Dennis16v
Zere vingers van het typen..
Ach zo kreeg ik ook spam van nigeria of ik mn telefoon wilde verkopen ;D
egi
Knop gevonden hoor !
Fijn dat ze de moeite nemen om helemaal vanuit daar contact met je op te nemen of niet dan......maar ja dan gaat het om oplichting:( :(
Dennis16v
das meestal met mailtjes uit die landen he ;)
altijd in t engels, om vervolgens achter je bankrekeningnummer te komen en er vervolgens fraude mee te plegen.. Ken het riedeltje ondertussen wel:P
Ricardos
Alles je het spelletje een beetje goed speelt dan kan je er de hoofdprijs voor krijgen ;)
Al die oude Toyota's gaan allemaal naar Afrika, maar de laatste tijd is de grens bij Angola dicht dus dalen de starlets flink :P
BST
Type MR2: SW20/21/22
egi wrote:Moet ff ranten...kan hier volgens mij wel ffies.
Heb een starletje te koop staan sinds een dag of 2. Vandaag verkocht onder voorbehoud van vers apktje. Hup ad op gereserveerd gezet maar de exporthandelaren blijven maar mailen en bellen:X .
Er was er zelfs 1 die hem gratis kwam halen en zelfs een vrijwaring uit zou schrijven:lach: :lach: , gratis haalservice heet dat tegenwoordig. Auto is gewoon rijdend;) . Ze denken dat ik uit een ei ben gekropen ofzo::) ::) .

Zo'n autootje heeft bij mij bij verkoop altijd een hoge gunfactor en niet aan yousouf de export handelaar;) . Maar wat ze mailen: echt hilarisch.
Tijdje terug nog een Carina te koop, bleef maar een kereltje bellen of mn man ook thuis was. Hij snapt niet dat vrouwen ook auto's verkopen. Hij bleef maar herhalen: man ook thuis.....welk deel van de nee hij niet begreep was me onduidelijk maar hij heeft me wel 8 keer gebeld met hetzelfde riedeltje voordat hij het opgaf!:adhd:
Tja.. emancipatie is duidelijk aan die figuren voorbijgegaan..
Dirk
Ik lul al aardig mee !
Ik heb destijds mijn Honda Accord wel verkocht via zo'n export handelaar; uiteraard weer nieuwe mede-landers, maar voor de rest 100% correct afgehandeld. Ze willen nog wel eens doordrammen, maar goed, het zal vast vaak werken, anders doen ze het niet (zelfde als spam email en telefonisch verkoop, het zal vast genoeg opleveren, anders stopten ze er wel mee).
Post Reply