Heeft iemand het nummer van Joshma voor mij? Ik heb een nieuwe telefoon en ben daardoor vergeten zijn nummer over te zetten.
Alvast bedankt,
Frank
06- Joshma
Moderator: Pieten
- Surferdude
Wij van TWB geven geen gegevens door. Stuur hem een PM, dan kan hij zelf beslissen of hij met je wil praten..
Dat is het account waar ik mijn wachtwoord niet meer van weet. Daar zijn maar liefst 7 berichten mee gepost en dan neemt het ook nog een keer mijn e-mail adres in beslag! Bah!
P.s. mijn account was een tijdje inactief, toen heb ik die aangemaakt :-)
- Hij mag weg gegooid worden vwmb.
- Hij mag weg gegooid worden vwmb.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Inactief ? Zal wel een reden voor zijn geweest....
Dit account is van een vriend van mij geweest. Die heeft zijn Mr2 verkocht. Ik heb toen in het pieten topic de naam laten veranderen naar "Ninety-Nine". Dit account zal niet meer gebruikt worden.hoofdpiet wrote:ok, doen we....
Maar, jij verhuist elke week? Andere is een ander adres namelijk...
Bedankt voor de hulp
- frankie-turbo
tis duidelijk dat jij ouder wordt..
-
Melle
- Zere vingers van het typen..
frankie-turbo wrote:tis duidelijk dat jij ouder wordt..
Kijk ik zal het jou nog even verduidelijken, snap je het ook, dat ik het niet snap
Vraag: Wie is Ninety-Nine?
Reactie: Dat is het account waar ik mijn wachtwoord niet meer van weet. Daar zijn maar liefst 7 berichten mee gepost en dan neemt het ook nog een keer mijn e-mail adres in beslag! Bah!
Vraag: Ninety-Nine heeft ander adres, hoe kan dit?
Reactie: Dit account is van een vriend van mij geweest. Die heeft zijn Mr2 verkocht. Ik heb toen in het pieten topic de naam laten veranderen naar "Ninety-Nine". Dit account zal niet meer gebruikt worden.
Hoe erg ga ja na enige tijd in je eigen onwaarheden geloven...??
- frankie-turbo
en toch wordt je oud... 
- frankie-turbo
ja dat d of dt verhaal heb ik nooit begrepen dus sorry daarvoor 
maarre nee echt oud word (goed zo he ?) je niet als je je zo opwind(t ofniet?) om een gejat profiel
maarre nee echt oud word (goed zo he ?) je niet als je je zo opwind(t ofniet?) om een gejat profiel
-
Melle
- Zere vingers van het typen..
frankie-turbo wrote:maarre nee echt oud word (goed zo he ?) je niet als je je zo opwind(t ofniet?) om een gejat profiel
Ach, ik heb het gewoon niet zo op kinderlijk gedrag en neem de club serieus... thats all