Nadat ik mijn drijfstanglagers vervangen had en een testrit ging maken hoorde ik bij het loslaten van het gas en intrappen van de koppeling een erg geratel in de motor. Ook bij het uitzetten van de motor ratelde het erg.
Ik dacht dat de drijfstanglagers er al weer uit lagen maar dit was niet het probleem. Ik hield het blok even tegen bij het vliegwiel en kon deze een cm naar links en rechts bewegen.
Drukgroep eraf en wat bleek. Ik kon de vliegwielbouten met mijn handen losdraaien.......
Ik weet (bijna) zeker dat ik deze met het juiste moment (74 nm) heb aangetrokken.
Heb ik nu een sleutelblunder begaan of kan het een echt probleem zijn?
Graag hoor ik van jullie.
probleem of sleutelblunder?
Moderator: Pieten
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer: