Hallo allemaal,
Trots als een pauw was ik toen ik het berichtje van MarcoTwo (en de reactie hierop) las betreffende mijn mooie rode MR2 gt-i welke hij voor mij had getaxeerd in Uden. Sinds kort ben ik de eigenaar van deze mooie machine. Het is een 2.0 GT-i 16 uit 1998 die bijna in nieuwstaat verkeerd. En nu ben ik dus ook lid van deze club. Ik zal me even voorstellen: Mijn naam is Toon Voets en ik kom uit Schijndel. Ik heb bewust gewacht tot ik mijn wilde haren kwijt was (of ze grijs werden) voordat ik zo'n mooie bolide durfde te kopen. Tja, ik ben inmiddels wel een youngtimer van 40 jaar...Ik ben erg benieuwd of er meer MR2 bezitters in de omgeving van Schijndel lid zijn van de Wild Bunch.
Groeten
Toyotoon
Toyotoon stelt zich voor
Moderator: Pieten
Ik heb mijn eigen bedrijf aan huis, vandaar de loods. Achterin zit een hele mooie garage annex hobbyruimte, perfect voor de MR2. Ik wil nog metalen instaplijsten, radio cd en navigatie ( heet dat niet dubbeldin?) en lederen bekleding in rood/zwart laten maken...
Zeker mooi zo'n werkplek aan huis.toyotoon wrote:Ik heb mijn eigen bedrijf aan huis, vandaar de loods. Achterin zit een hele mooie garage annex hobbyruimte, perfect voor de MR2. Ik wil nog metalen instaplijsten, radio cd en navigatie ( heet dat niet dubbeldin?) en lederen bekleding in rood/zwart laten maken...
verder een bescheiden lijstje.
Dat heet inderdaad dubbel-din of 2din.
Laatst vroeg iemand er naar één.
showthread.php?t=15250
Heb zelf geen ervaring met deze maar weet wel dat Pioneers ook stukgaan...
toyotoon wrote:Dank je Mmaddict voor alle hulp van vandaag! Misschien wordt mijn verlanglijstje nog wel langer... 't is tenslotte hobby en ik moet nog veel leren, dat blijkt wel!
We kunnen je wel helpen met ideeën om het lijstje langer te krijgen
Er is 3 & 4 september een 10 jarig bestaan meeting...
toyotoon wrote:Leuk dat er ook iemand uit de buurt reageert! Wat heb jij voor auto ace2k?
altijd leuk om mensen uit de buurt te treffen. Er zitten hier nog meer mensen uit de buurt.
Ik heb zelf een 91'er sw. Deze staat helaas geschorst en zal denk ik pas volgend jaar weer van stalling afkomen.
In ieder geval heel veel veilige km'ers toegewenst, en geniet ervan.
- Project-MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Ook welkom vanuit Veghel 
Je hebt een zeer mooie MR2!
Geniet ervan, dat ga ik binnenkort ook doen als de mijne af is
Je hebt een zeer mooie MR2!
Geniet ervan, dat ga ik binnenkort ook doen als de mijne af is