ZZW30 overgespoten

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Joeri
Ik lul al aardig mee !
Ik heb effe snel een paar foto's gemaakt en in het voorjaar zullen we een degelijk fotoshootje in elkaar zetten, maar de eerste indruk kun je hier zien:
http://lutaatwork.blogspot.com/2011/12/mr2-remake.html
't Is helaas niet mijn zzw, maar die van een vriend van me. Hij had een zilvergrijze met originele velgen en nu dus Rosso rood - door een bevriend spuiter gedaan en echt retestrak afgewerkt: goede lak, goed voorwerk en daarna in de swisswax - met een klein spoilertje en donkergrijze Borbett-velgen met winterslofjes.

Image
Mattheus
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Sodeknetter.... dat rode spat zowat van het beeldscherm...... Ben errug benieuwd naar de fotoshoot in het voorjaar....
Remmel
Zere vingers van het typen..
Een Ferrari is er niets bij!
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Dit is toch niet de Sanjeev?
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Wauw en ik neem aan dat de spuiter die het werk geleverd heeft nog open staat voor nieuwe jobs?:P
Joeri
Ik lul al aardig mee !
Ja, stuur me maar een pm.
Zijn spuitwerk is niet alleen top, hij is ook echt een poetskoning. Anderhalf jaar geleden heeft hij mijn spyder onder handen genomen. Op zwart, zeker niet metallic, zie je echt ALLES. Het ding zat vol krasjes. Anyway: auto is geschuurd, gepolijst, diepe krassen weggewerkt en in de lakverzegeling gezet. Toen ik hem terugkreeg zag hij er gewoon echt als fonkelnieuw uit. Waanzin!
Dat kun je alleen geen tien keer doen met die lak van Toyota. Ze gebruiken ten eerste geen toplak en ten tweede spuiten ze er een stuk minder van op dan bijvoorbeeld Volkswagen doet.
Als hij spuit, is je auto daarna dus gewoon een paar kilo zwaarder... :P
Post Reply