Weet iemand of een Sebring uitlaat (einddemper) direct onder een sw20 uit '94 kan? Of moeten veel modificaties gedaan worden?
Mvg Remco
Sebring onder een '94
Moderator: Pieten
-
white lightning
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
gewoon voor het bouwjaar bestellen dan past het er gewoon ook onder.
bij remus is het zo dat je het in verschillende bouwjaren kund krijgen dus lijk me ook het geval bij sebring.
meschien dat hier noch iemand anders een beter andwoord op heeft.
ik zouw het anders ook niet weten.
kijk anders even op de site van gkb dat is de omporteur van dit soort dingen hier of via jp hij kan je ook vast verder helpen hier mee.
bij remus is het zo dat je het in verschillende bouwjaren kund krijgen dus lijk me ook het geval bij sebring.
meschien dat hier noch iemand anders een beter andwoord op heeft.
ik zouw het anders ook niet weten.
kijk anders even op de site van gkb dat is de omporteur van dit soort dingen hier of via jp hij kan je ook vast verder helpen hier mee.
-
Remcovdloo
- Ik lul al aardig mee !
Bedankt voor de reactie! Ik had er tweedehands een gezien vandaar de vraag. Mijn uitlaat lekt een beetje op de flensverbinding. Ik ben dus van plan een nieuw flexibel deel te kopen en een nieuwe (of tweedehandse) einddemper. Alleen de verschillen tussen de gen 2 en gen 3 zijn me niet duidelijk.
Remcovdloo wrote:Weet iemand of een Sebring uitlaat (einddemper) direct onder een sw20 uit '94 kan? Of moeten veel modificaties gedaan worden?
Mvg Remco
Is voor alle MR2's 2.0, mijn ex. Sebring heeft een tijd onder de MY94 van BlackJax Olaf gezeten.
Erg goede keuze.