Vanmiddag deze PM ontvangen, kunnen jullie er iets mee?
Gr. GEEL8)
beste mrgeel,
enige tijd gelede heeft mijn zusje een gele mr 2 ZZW30 gekocht die schijnt geweest te zijn van de voorzitter of voormalig voorzitter van mr2 club holland. onlangs kreeg zij problemen met dr versnellings bak (speedshift) ik heb hier en daar info proberen in te winnen maar tot op heden nog weinig geluk... de auto staat momenteel bij de garage omdat er een vermoede was dat het de sensor van de bak is. echter blijkt nu dus dat de bak aan stukken ligt.. is niet meer in de eerste versnelling te krijge en reparatie loop tot ver voorbij de 5000 euro. ik probeer overal nu dus info vandaan te halen wat te doen of adressen voor bakken of revisie ervan... hopelijk kunt u mij en mijn zusje verder helpen....
Probleem SMT bak
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Beetje weinig informatie. Als ik hem was zou ik eens op het SMT-gedeelte van Spyderchat kijken, hier in Nederland zijn er simpelweg te weinig SMT's geleverd om er echt verstand van te hebben.
En wie dan die voorzitter geweest moet zijn ?
En wie dan die voorzitter geweest moet zijn ?
Ik meende dat ik in Duitsland ( http://www.my-mr2.de ) een tijdje terug nog zo'n bak te koop zag....
mrgeel wrote: enige tijd gelede heeft mijn zusje een gele mr 2 ZZW30 gekocht die schijnt geweest te zijn van de voorzitter of voormalig voorzitter van mr2 club holland.
Mmm, is er nu ook al een MR2 Club Holland?
Is weer wat wijsgemaakt door een vage handelaar. Raphaël heeft zijn rode Nederlander al bijna 14 jaar (of was het een handelsobject?) en daarvoor durfde niemand er eentje te nemen (behalve Louis en die heeft geen gele Speedshift gehad).
Dus... Melle, wat heb je dat meisje aangesmeerd?;D
Het klinkt weer als een heel vaag verhaal. Als je zo'n ding koopt en iemand houdt er zo'n verhaal bij, dan ga je toch ff checken? Zoveel MR2clubs zijn er nou ook weer niet in NL.. wel balen voor de eigenaar natuurlijk, hopelijk kan er nog wat aan worden gedaan.
-
white lightning
- Ik lul al aardig mee !
mijn tip neem eens kontakt op met car toyota in nijkerk meschien dat zij je verder kunnen helpen.
of via willie hermans hij weet ook veel meschien heeft hij hier een mooi adresje voor.
ik heb net zelf even bij car gekeken op de online pagina en ze hebben er twee verschillende voor de w3 een vijf gang en een 6 gang heb er verder geen verstand van maar zij hebben er wel een paar tekoop staan.
sterkte er mee verder.
groeten chris mr2.
of via willie hermans hij weet ook veel meschien heeft hij hier een mooi adresje voor.
ik heb net zelf even bij car gekeken op de online pagina en ze hebben er twee verschillende voor de w3 een vijf gang en een 6 gang heb er verder geen verstand van maar zij hebben er wel een paar tekoop staan.
sterkte er mee verder.
groeten chris mr2.
Het beste is natuurlijk om de complete versnellingsbak te vervangen voor een goed werkend exemplaar. Als je hem gaat reviseren ben ik bang dat je duurder uitkomt. Ook ik heb contact gehad met car toyota, ze hebben een breed onderdelen aanbod en een brede kennis over deze onderdelen. Ik raad je ook aan om hun even een belletje te geven.
Als je de bak eenmaal hebt moet je alleen nog een garage vinden die de hap kan installeren. Succes!
Groetjes Sherwin
Als je de bak eenmaal hebt moet je alleen nog een garage vinden die de hap kan installeren. Succes!
Groetjes Sherwin
Inderdaad Car Toyota in Nijkerkerveen, absoluut een aanrader!Sherwin wrote:Het beste is natuurlijk om de complete versnellingsbak te vervangen voor een goed werkend exemplaar. Als je hem gaat reviseren ben ik bang dat je duurder uitkomt. Ook ik heb contact gehad met car toyota, ze hebben een breed onderdelen aanbod en een brede kennis over deze onderdelen. Ik raad je ook aan om hun even een belletje te geven.
Groetjes Sherwin
- Green Goblin
Lijkt me sterk dat de bak zelf kaduuk is....maar goed..
- Green Goblin
Of de hydraulische besturing.