Mijn MR2 Spyder uit 2000, de auto heeft nog net geen 67.000k gelopen, er zit een 2zz-ge blok in wat 77.000 heeft gelopen, bonnen aanwezig.
De carrosierie, onderstel en het interieur is gewoon in topstaat, de auto heeft een hardtop en was zo goed als af. Echter heeft de oliepomp het opgegeven dus heeft het 2zz-ge blok een revisie nodig. Dit gaat mij niet meer lukken qua financiën en mijn huidige situatie.
Met mijn in mijn hart zet ik mijn auto te koop, ik heb er altijd veel plezier van gehad en ik heb er veel voor moeten doen om hem zo ver te krijgen als dat ie is.
Je krijgt er een 1zz-ge blok bij, wat ook een revisie nodig heeft. Van beide blokken icm revisie kan je er een 1.9 2zz-ge stroker van maken indien je dat wil, daar zit veel N/A als Turbo potentie in.
De revisie is nodig voor het onderblok. Drijfstanglagers, krukaslagers en de krukas te laten opmeten en indien nodig bijslijpen. (wellicht de perfecte kans om hem te laten bouwen met hoge compressie zuigers voor een goede n/a setup of lage compressie zuigers voor de turbo). Er zit namelijk een rateltje in het blok tussen de 2 en 3 duizend toeren een ratel, dus het is een drijfstanglager.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wvlbzt1mtwgp
Prijs: Kom ik nog over terug. Ik moet hier eerst even over nadenken. (Ik hoop dat de Pieten dit begrijpen)