achterlichten zwart spuiten
Moderator: Pieten
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Officieel mag je volgens mij niets op je achterlichten spuiten. Heb het zelf wel gedaan en heb nog nooit problemen gehad (zelfs bij aanhouding niet). Zorg er wel voor dat je de reflector afplakt, want volgens mij doen ze daar wel moeilijk over!
ziet er leuk uit
helaas zal ik je moeten mededelen dat voor de apk " licht units niet beplakt geverft of gespoten mogen zijn" dus dit is voor de apk een directe afkeur.
Ook als de reflectors nog wel werken mogen alsnog geen enkele licht unit bespoten geverft of beplakt zijn.
Ook als de reflectors nog wel werken mogen alsnog geen enkele licht unit bespoten geverft of beplakt zijn.
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Ziet er goed uit. Vraag me af of ze bij jou wel moeilijk gaan doen vanwege de reflectoren.
-
dubbeledraaideur
Er zijn busjes te koop om dat spul er weer af te halen. Althans dat had ik bij de Brezan een keer gezien.
Als je deze in de auto houdt en de politie houd je een keer aan ivm dat je reflectoren overgespoten zijn, kun je gelijk ingrijpen door die verf eraf te halen.
Scheelt je weer een hoop gedoe met je kenteken bewijs enzo.
Als je deze in de auto houdt en de politie houd je een keer aan ivm dat je reflectoren overgespoten zijn, kun je gelijk ingrijpen door die verf eraf te halen.
Scheelt je weer een hoop gedoe met je kenteken bewijs enzo.