Hey allemaal,
Ik ben verliefd op de REV 6 koplampen.
Deze had ik gevonden op:
http://www.japtuningshop.com/product.asp?id=81417#
Echter is 500 euro voor deze koplampen way too much.
Daarom wil ik ze zelf gaan maken, heeft iemand toevallig REV6 koplampen?
Ik wil ze namelijk wat dichterbij gaan bekijken en opmeten.
SW20 REV 6 koplampen
Moderator: Pieten
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Heb ik, maar komt nog wel wat bij kijken hoor.
-
dubbeledraaideur
Je qua elektronica zal het wellicht een ramp worden, maar de mechanisme zou niet zo moeilijk moeten zijn.mr2PUNTfreak wrote:Heb ik, maar komt nog wel wat bij kijken hoor.
Ik heb een site gevonden met wat foto's van de losse onderdelen, maar zonder afmeldingen enzo, Maar ik moet voornamelijk weten van de buitenkant.
Het wordt niet makkelijk maar 500 euro is echt gewoon veelste veel.
Iemand dichterbij die deze lampen heeft? Want ff op en neer naar het Noorden van het land voor wat afmetingen en ff te kijken, is iets te gortig
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Nog niet, moet nog steeds, heb de sets al wel liggen. Aftermarket.
-
dubbeledraaideur
Ha nice dan wil ik binnenkort wel eens kijken. Ik PM je binnenkort om ff je bolide te gaan bekijkengorsche wrote:Ik heb ze ook. Den Bosch , Maaspoort is bij jou om de hoek
Bij Hella kun je 90mm koplamp modules bekijken. Maar deze zijn H7... Dus dan zou ik of de boel moeten ombouwen of een tussenstuk moeten hebben.
Deze kan ik dan bestellen bij een leverancier van auto onderdelen. Die kan me dan gelijk vertellen wat de kosten zijn.
Maar diegene waar ik die meuk wil bij gaan bestellen, wil eerst ff wat foto's enzo bekijken voordat hij me verder gaat helpen. Zodat hij weet dat ik er zeker mee door kan gaan.
Ik kan je wel vast melden dat losse lamp units van hella verschikkelijk duur zijn, ik ben ook is begonnen met met het na maken van de zogenaamde kikkerlampen.
Ik ben toen afgehaakt omdat 4 lampen bijna net zo duur werden als een compleet setje.
Ik ben toen afgehaakt omdat 4 lampen bijna net zo duur werden als een compleet setje.
-
dubbeledraaideur
Hmm goed om te weten. Het gaat sowieso niet door als de kosten voor de lampen boven de €200 uitkomt. Dat geld heb ik simpelweg niet.shenron wrote:Ik kan je wel vast melden dat losse lamp units van hella verschikkelijk duur zijn, ik ben ook is begonnen met met het na maken van de zogenaamde kikkerlampen.
Gelukkig heb ik contact met een automaterialenzaak die wellicht de lampen voor niet al te duur kan leveren.
-
dubbeledraaideur
Zal wellicht schelen als ik voor halogeen ga ipv Xenon.gorsche wrote:Dat zal dan nog wel een leuke uitdaging worden, succes!
Natuurlijk Xenon ziet er beter uit. Maar is wel duur.
Nick,
Ik ken een jongen die de Rev6 lampen los heeft liggen.
Van hem heb ik LSD scharnieren en Spacers gekocht.
Ik PM je zijn Email ff.
Ik neem Bankma zijn Rev6 lampen over.... dus als je tot juni kunt wachten mag je ze wel ff komen bekijken...... (ben dan pas terug)
Cheers,
Vincent
-Edit- Kun je gelijk ff helpen ze in te bouwen
(alles is al gangbaar)
Ik PM je zijn Email ff.
Ik neem Bankma zijn Rev6 lampen over.... dus als je tot juni kunt wachten mag je ze wel ff komen bekijken...... (ben dan pas terug)
Cheers,
Vincent
-Edit- Kun je gelijk ff helpen ze in te bouwen
-
dubbeledraaideur
Bedankt voor je PM.MMaddict wrote:Nick,
Ik PM je zijn Email ff.
Cheers,
Vincent
-Edit- Kun je gelijk ff helpen ze in te bouwen(alles is al gangbaar)
Ik ga als ik vandaag tijd heb, ga ik ff bellen met een automaterialenzaak, waar ik wel eens vaker mijn spullen haal. Mochten hun teveel vragen voor de koplampmodules, dan zal ik hem ff mailen.
Ik heb al een prijsindicatie van een andere site: €85 euro per stuk.
dubbeledraaideur wrote:Bedankt voor je PM.
Ik ga als ik vandaag tijd heb, ga ik ff bellen met een automaterialenzaak, waar ik wel eens vaker mijn spullen haal. Mochten hun teveel vragen voor de koplampmodules, dan zal ik hem ff mailen.
Ik heb al een prijsindicatie van een andere site: €85 euro per stuk.
Dat is toch nog een stuk meer als die jongen vraagt.
Succes!
dubbeledraaideur wrote: Echter is 500 euro voor deze koplampen way too much.
Ze waren altijd een honderdje of zeven en een jaar of twee geleden al niet meer leverbaar (of dat moet weer anders zijn) i.v.m. einde produktie.
-
dubbeledraaideur
En japtuningshop biedt ze ook nog steeds aan.
Wellicht dat de wereldwijde vraag genoeg was om ze door te produceren
Wellicht dat de wereldwijde vraag genoeg was om ze door te produceren
De melding kwam toen bij JP vandaan, was toendertijd een laatste levering (een jaar of twee geleden), blijkbaar werden er toen mensen zenuwachtig en zijn massaal gaan bestellen.