mr2TV

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

shenron
Type MR2: AW11
beste forumleden.

ik loop al een tijdje met een idee rond, nou ben ik helemaal gek van film/geluid montage en docu's.

dus zal niet te lang doorgaan over mijn passie voor film en dat soort zaken.

Ik ben bezig met een project en het doel is om een soort ja hoe moet je dat zeggen, een soort tv serie alsmede een docu/how to en wie is wie en wat voor auto rijd jij maken, alsmede een soort Mr2tv.nl
voorlopig zal het youtube based zijn todat ik zoiets heb van dat het wel gaat werken.
en of er mensen zijn die in de, lees(uitzending) willen alsmede een soort interview en jij vertelt over jouw mr en wat je er aan gedaan hebt en waarom jij specefiek voor de mr2 hebt gekozen allemaal van dat soort ongein.
Het is niet specefiek alleen maar op de mr2 gericht maar zal wel de hoofdzaak worden.
als iemand ideeen heeft voor mij en eventueel eerste slachtoffer wil worden laat het mij even weten.

De youtube pagina is al wel even gouw inelkaar geflanst
http://www.youtube.com/user/Toyotamr2TV

Ik ben wel van mening dat dit de makkelijktse manier is om de video's te verspreiden en het meeste publiek te trekken, maar goed eerst even kijken of het uberhaubt gaat werken, want ik heb zelf nog nooit voor de camera gestaan om iets te presenteren.
Gellukig ben ik niet verlegen en zal het wel gaan lukken.
Het doel is dan ook om niet te serieus voor die camera te gaan staan maar gewoon lekker los en niet te Scripted zeg maar, de natuurlijke humor moet er gewoon in blijven en is meestal het leukst.
Ideeen zijn dus van harte welkom en hulp is altijd goed:dux-blij_thumb-up:

Mvg Dennis
frankie-turbo
ik en ik denk wel meer mensen zouden dit best leuk vinden..

hoor het wel van je..
shenron
Kijk blij dat er mensen zijn die het leuk vinden.
Zoals ik zij mogen het natuurlijk ook ander auto's zijn, ik ga van het weekend aan de gang met de intro voor de, ja geen idee hoe ik het moet noemen, show?? ofzoiets haha.
En dan maar een beetje hopen op wat mooie video beelden en geluiden.
Zat te denken aan een paar dingen die er in kunnen en zoals ik ook al zei denk mee en jullie ideeen zijn van harte welkom omdat het nu nog in de kinderschoenen staat.

1 How to's in beeld met commentaar
2 wie wat waar, dat gaat dan over jullie
3 wat voor auto rijd jij en waarom
4 wat heb je er zoal aan gedaan
5 toekomstplannen met je wagen
en de rest moet ik nog even over nadenken.
ik had nog in mijn hoofd om eventueel als iemand zijn auto te koop aanbied dat ook eventueel op te nemen, maar goed dit zijn wilde ideeen laat het weten wat je ervan vindt en als je intresse hebt om een keertje mee te doen.
laat het even weten.
ik heb er trouwens een email voor aangemaakt en de camera is ook al gekocht.
het mag uiteraard ook via pm maar mailen kan naar toyotamr2.tv@gmail.com.

Grt Dennis
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Leuk idee Dennis :)
shenron
[youtube]vhMjlnbLjEM&context=C48e55efADvjVQa1PpcFPkbVfIvMftW1IrJHsTdzKNf6A5sIgGeeo=[/youtube]
MR 2000
Hey Dennis ik vind het ook een Super idee.:P
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Heel gaaf idee, hier zou ik zeker aan mee willen doen als het doorgaat :)
shenron
ArnoldH wrote:Heel gaaf idee, hier zou ik zeker aan mee willen doen als het doorgaat :)

Maak je maar geen zorgen over het doorgaan van het idee :P
het duurt nog even omdat de intro die ik wil gaan maken nog wat mooie shots nodig heeft, en laat het nu net kl*te weer zijn :(
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Ik kan je misschien nog wel voorzien van een filmpje met uitlaat geluid.
Vandaag gemaakt met mijn GO PRO camera :)
Misschien wel leuk om er een paar seconden van te gebruiken
shenron
thx voor je support Arnold.
Ben even wat an het knippen plakken geweest en het is niet af maar ik zou graag wat feedback willen van jullie wat er anders en of korter of langer moet en of kan:P

[youtube]NGauBrkg4yg[/youtube]
Green Goblin
Ik vind dat het korter of langer moet....

Nou, in elk geval KAN het korter of langer...

Tot zo ver mijn mening....;D
shenron
Bedankt green dat helpt whahaha, maar even serieus moet hij langer of korter ? moet er iets uit of iets wat er juist in moet?
Beer
Leuk iniatief! Altijd toe te juichen! :)

Persoonlijk heb ik een wat ingetogener muzieksmaak, en ik zat na seconde 0:42 vol verwachting te wachten of er nog wat in beeld (beeld bleef zwart) kwam... Maar hoorde alleen een uitlaatgeluid op het einde. Klopt dat?
Green Goblin
Als ik het goed begrijp moet dit de intro zijn van de te komen filmpjes ? Dan zeker niet te lang maken. Vindt de lengte wel prima eigenlijk.

Maar in het begin zien de plaatjes er allemaal wat vervormd uit. Dat is wat minder.
shenron
Beer wrote:Leuk iniatief! Altijd toe te juichen! :)

Persoonlijk heb ik een wat ingetogener muzieksmaak, en ik zat na seconde 0:42 vol verwachting te wachten of er nog wat in beeld (beeld bleef zwart) kwam... Maar hoorde alleen een uitlaatgeluid op het einde. Klopt dat?
Dat klopt inderdaad beer, het is ook niet mijn muzieksmaak maar had wel het idee dat het lekker opsweept. het muziekje kan altijd veranderd worden. mischien een poll van maken ofzo. ik zag net in mijn edit programma dat er inderdaad nog een uitlaat geluid stond wat gesplitst was foutje.

@green dat van die fotos is inderdaad waar en is bijna niet te veranderen zonder de quality naar beneden te halen. de oplossing is dan om alle foto's zelf te schieten met dezelfde camera en instellingen.
Maar zoals angegeven is het een rauw idee van hoe het moet gaan worden dus bedankt voor jullie feedback!!!

Laat even weten wat jullie voor muziek/genre eronder kan, ik wil graag ook dat jullie wat kunnen bij dragen met de bedoeling van ideeen.
Green Goblin
Muziekje is prima, geeft een mooi "Need for Speed Underground"-idee...
El Butre
Leuk intro. Muziek is prima. Foto's moeten idd anders. (eigenlijk weinig toe toevoegen dus....);D
shenron
Green Goblin wrote:Muziekje is prima, geeft een mooi "Need for Speed Underground"-idee...
hmmm ik weet niet of ik daar na streef, ik ga er wel over nadenken.
ik heb er expres al geen trance ondergezet want dat is een beetje cliche.
Green Goblin
El Butre wrote:Leuk intro. Muziek is prima. Foto's moeten idd anders. (eigenlijk weinig toe toevoegen dus....);D
Zo kennen we je weer....
shenron
El Butre wrote:Leuk intro. Muziek is prima. Foto's moeten idd anders. (eigenlijk weinig toe toevoegen dus....);D
Mee eens eigenlijk, ik laat ze eruit denk ik doe daar wel een paar mooie beelden voor in de plaats, je hebt mij zojuist op en goed idee gebracht.
Toppie!! +1
Post Reply