Brandstofpomp
Moderator: Pieten
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
De standaard mr2 benzine leidingen kunnen bij de v6
Tot de 700hp aan.. icm 850cc/min injectoren.
Ook de retour leiding heeft geen aanpassing nodig.
Zou echter ook geen inline pomp nemen als eentje het begeeft
Gaan je motor er ook aan.
Tenzij je allerlei beveiligingen maakt.
Het is zo dat een intank pompen bij
Gebreken de ecu inspringt en de motor heel houd.
Tot de 700hp aan.. icm 850cc/min injectoren.
Ook de retour leiding heeft geen aanpassing nodig.
Zou echter ook geen inline pomp nemen als eentje het begeeft
Gaan je motor er ook aan.
Tenzij je allerlei beveiligingen maakt.
Het is zo dat een intank pompen bij
Gebreken de ecu inspringt en de motor heel houd.
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
de ecu doet helemaal niets als je pomp stuk gaat.. de pomp is dan ook niet ecu gestuurd.. het enige wat de ecu doet is een signaal afgeven voor de 2 snelheden van de pomp.. dit geeft hij enkel af.. of de pomp het nou doet of niet is niet van toepassing en daar reageerd de ecu helemaal niet op.
als een iline pomp het begeeft merk je dit direct... omdat je de pomp duidelijk hoort.. en een pomp gaat eigenlijk nooit helemaal stuk.. ze draaien altijd, ookal geven ze geen vermogen, je intank pomp capaciteit is niet van belang
als je ook een inline pomp hebt.. dit mag gerust van een mr2 n/a of van een kever zijn.. de inline pomp zorgt voor de capaciteit.. en trekt de benzine door de inline pomp.. de in-tank pomp is enkel om benzine aan te geven aan de inline pomp
haal eerst maar eens die 700pk uit je v6 dan.. zet daar eens 2 wallbro's of bosch 040/044 pompen op (want die heb je nodig) en dan 510l/600l/h door een 5,5mm leiding persen.. en proberen een brandstofdruk van 3/3,5 bar te houden.. succes..
ik weet dat ik met een 7mm toevoer leiding icm met 1000cc injectoren op e85, waarmee je zoon 400/450pk kunt draaien, je al een brandstof tekort hebt.. op benzine zou je daarmee tot zoon 550pk kunnen ongeveer/ daarboven kom je brandstof tekort als je het voor een langere duur voluit nodig hebt.
en ik zeg niet dat je geen 600pk kunt hebben op stock leidingen.. het is maar net waar je het voor gebruikt.. gewoon voor op straat gaat dat best.. zolang je maar geen langere hoge snelheidsrun doet of van 0-300 accelereerd.
en je info heb je vast van amerikaanse forums.. en daar gaat alles anders.. daar rijden ze niet veel circuit.. daar doen ze aan dragracen.. en dan heb je 10 seconde lang veel benzine nodig.. geen 20min zoals ik op circuit., aangezien wij hier meer circuit rijden (of ook eens willen rijden) gaan die amerikaanse verhalen niet op.. ze rijden daar ook met 500/600pk op stock 3sgte blokken.. en dat gaat.. zolang het niet langer als 10/15 seconde duurd.
dat is een heel andere wereld..
als een iline pomp het begeeft merk je dit direct... omdat je de pomp duidelijk hoort.. en een pomp gaat eigenlijk nooit helemaal stuk.. ze draaien altijd, ookal geven ze geen vermogen, je intank pomp capaciteit is niet van belang
als je ook een inline pomp hebt.. dit mag gerust van een mr2 n/a of van een kever zijn.. de inline pomp zorgt voor de capaciteit.. en trekt de benzine door de inline pomp.. de in-tank pomp is enkel om benzine aan te geven aan de inline pomp
haal eerst maar eens die 700pk uit je v6 dan.. zet daar eens 2 wallbro's of bosch 040/044 pompen op (want die heb je nodig) en dan 510l/600l/h door een 5,5mm leiding persen.. en proberen een brandstofdruk van 3/3,5 bar te houden.. succes..
ik weet dat ik met een 7mm toevoer leiding icm met 1000cc injectoren op e85, waarmee je zoon 400/450pk kunt draaien, je al een brandstof tekort hebt.. op benzine zou je daarmee tot zoon 550pk kunnen ongeveer/ daarboven kom je brandstof tekort als je het voor een langere duur voluit nodig hebt.
en ik zeg niet dat je geen 600pk kunt hebben op stock leidingen.. het is maar net waar je het voor gebruikt.. gewoon voor op straat gaat dat best.. zolang je maar geen langere hoge snelheidsrun doet of van 0-300 accelereerd.
en je info heb je vast van amerikaanse forums.. en daar gaat alles anders.. daar rijden ze niet veel circuit.. daar doen ze aan dragracen.. en dan heb je 10 seconde lang veel benzine nodig.. geen 20min zoals ik op circuit., aangezien wij hier meer circuit rijden (of ook eens willen rijden) gaan die amerikaanse verhalen niet op.. ze rijden daar ook met 500/600pk op stock 3sgte blokken.. en dat gaat.. zolang het niet langer als 10/15 seconde duurd.
dat is een heel andere wereld..
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Dat bewijst weer dat ik geen 1998mr2 ben. Lijkt er op dat jullie overal
1998mr2 zien.?
In bekant elk draad komt 1998mr2 wel voor.
Informatie van zo juist geposte, komt van walbro en wolfkatz.
Neem aan dat het wel 2 betrouwbare bronnen zijn.
Dus niet als zojuist werd gesuggereerd, usa forums.
Welja de 2 genoemde bedrijven zijn wel Amerikaans.
1998mr2 zien.?
In bekant elk draad komt 1998mr2 wel voor.
Informatie van zo juist geposte, komt van walbro en wolfkatz.
Neem aan dat het wel 2 betrouwbare bronnen zijn.
Dus niet als zojuist werd gesuggereerd, usa forums.
Welja de 2 genoemde bedrijven zijn wel Amerikaans.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer: