Is het wat ?
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Of schroef ik hem er weer af ?

Ik vind het niks. Of heeft het een functie anders dan dat de auto er nu 'bozer' uitziet?
een blijvertje
- Green Goblin
Zal morgen ook nog wat foto's van de zijkant en schuin van voren maken.
Functie ? Nee, dit is alleen maar extra gewicht, natuurlijk heeft zo'n lip geen functie...
Daarom twijfel ik ook, ik weet nog niet of hij wel in het concept van mijn auto past. En hij zit nog niet helemaal naar de zin. Dus moet nog wat knutselen.
Functie ? Nee, dit is alleen maar extra gewicht, natuurlijk heeft zo'n lip geen functie...
Daarom twijfel ik ook, ik weet nog niet of hij wel in het concept van mijn auto past. En hij zit nog niet helemaal naar de zin. Dus moet nog wat knutselen.
-
Streetfighter
- Ik lul al aardig mee !
Op zich niet verkeerd. Wat voor een lip is dit dan?
Verkeerde besteld Erik?erikmr wrote:luxury parts 200/2002 i think
@Green: Dit werkt volgens mij alleen als je de boel ook gaat verlagen, maar ben benieuwd naar de 'opzij' foto's, misschien stel ik mijn mening nog wel bij
- Green Goblin
Misschien dat er iemand binnenkort nog verkeerde verlagingsveren bestelt, wie weet....
Maar voorlopig denk ik dat ik beter de schokbrekers als de veren kan vervangen...
Maar voorlopig denk ik dat ik beter de schokbrekers als de veren kan vervangen...
nein verkeerd geleverd
El Butre wrote:Verkeerde besteld Erik?
@Green: Dit werkt volgens mij alleen als je de boel ook gaat verlagen, maar ben benieuwd naar de 'opzij' foto's, misschien stel ik mijn mening nog wel bij
- Green Goblin
Foto's voor El Butre (sorry, de ramen vergeten..)

- mr2PUNTfreak
Mooie taartschep heb je gemonteerd
en eindelijk een spoiler
- Green Goblin
Shit, verkeerde topic. Snel even wat verplaatsen...