Hahaha, die foto's van de eerste jaren, wat een jonge koppies zeg....
Nieuwe site!!
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
En dunne koppie's....
- Surferdude
Nieuwe site? Huh? Wat?
Sommige zijn echt oud geworden :pGreen Goblin wrote:En dunne koppie's....
Wel een leuke pagina.
- Green Goblin
Sorry....
Maar dat is gewoon een gevolg van de kleurstelling en dat ik vooral wit gebruik. Oftewel, ik heb eenvoudigweg geen geschikte 1.6 en 2.0 plaatjes met een witte achtergrond kon vinden.
En om krampachtig alle drie de modellen te gebruiken, en dan allemaal plaatjes naast elkaar te hebben, die net niet bij elkaar passen, dat vind ik niets.
Maar wie een mooi 1.6 of 2.0 plaatje heeft met een witte achtergrond, stuur maar op.
Maar dat is gewoon een gevolg van de kleurstelling en dat ik vooral wit gebruik. Oftewel, ik heb eenvoudigweg geen geschikte 1.6 en 2.0 plaatjes met een witte achtergrond kon vinden.
En om krampachtig alle drie de modellen te gebruiken, en dan allemaal plaatjes naast elkaar te hebben, die net niet bij elkaar passen, dat vind ik niets.
Maar wie een mooi 1.6 of 2.0 plaatje heeft met een witte achtergrond, stuur maar op.
-
Melle
- Zere vingers van het typen..
En niet te vergeten de gehele achtergrond
Maar het is maar gekkigheid, de 1.8 is mooi genoeg om pontificaal op de website te plaatsen.
Het is een mooie overzichtelijke site geworden op deze manier. Mét veel foto's, dat geeft de sfeer binnen deze club goed weer...
Maar het is maar gekkigheid, de 1.8 is mooi genoeg om pontificaal op de website te plaatsen.
Het is een mooie overzichtelijke site geworden op deze manier. Mét veel foto's, dat geeft de sfeer binnen deze club goed weer...
- Green Goblin
Bij de foto's is de sw20 dan wel weer oververtegenwoordigd...
- Surferdude
Ach verrek, nu je het zegt.. daar kom ik nooit..ArjenMR2 wrote:Als je "mr2club.nl" intypt, komt er een nieuwe site tevoorschijn.
slecht hoor, alleen de zzw op de pagina