Reacties Bourtange 2012

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Reacties Bourtange 2012

Bericht door Green Goblin »

Zo, ik ben weer thuis en gelukkig ook weer een beetje bijgekomen (duurde even...;D ).

Kort gezegd: leuke mensen, prima weer, goed gegeten, lekker gereden, super camping (al had ik toch zo graag een paar donuts gedraaid op dat mooie grote veld, jammer dat dat niet mocht....:cruisin ) en wat we van de mensen hebben begrepen, komt iedereen volgend jaar weer. En daar doen we het voor.

Alle lof gaat uit naar de Punt en MissPunt, super werk geleverd en zo ongeveer aan alles gedacht behalve misschien wat licht bij de bbq...;D .

Ook geweldig dat de Professor er was, zodat het eerste Bourtange-treffen direct een internationaal treffen was. En verder iedereen natuurlijk die van ver moest komen.

Op naar Bourtange 2013.:gronings-toppie:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

reacties Bourtange 2012

Bericht door El Butre »

Ten eerste: Rob en Caroline, DANK voor een topweekend! Het was uitstekend georganiseerd en heeft ons aan niets ontbroken bij deze eerste editie van het internationale Bourtange-weekend!

vrijdagavond bij aankomst regende het helaas een beetje, maar dat mocht de pret niet drukken, want er stond een heuse feesttent, met een bar met lichtjes erin en een tafel vol chinees eten. Tot in de late uurtjes werd er over auto's gepraat, onder het genot van de muziek uit DJ Punts telefoontegel.

Afbeelding

's morgens vroeg werden we gewekt door vreugdekreten. Uit het niets was die nacht een groot springkussen gematerialiseerd, dus voor de kinderen was het meteen feest!

Na een prima ontbijtje ging het te voet naar de vesting Bourtange. Volgens Rob slechts 500 meter lopen, in de praktijk was het ongeveer 3x zo ver. Leuke rondleiding gehad en de vesting kunnen bekijken.

Een deel van de volgende generatie MR2-fanaten op het kanon, op de achtergrond poseren onze nieuwe leden michelinmannetje en MacGyver als soldaat. Afbeelding

Zelfs in Bourtange weten ze dat alle wegen naar Friesland leiden. Afbeelding

Eenmaal terug op de camping waren de dagjesmensen ook gearriveerd. Uiteraard moest daarom opnieuw elke auto bekeken en besproken worden... Achter mijn blauwe zie je nog net een zilveren spyder staan. Dit is de auto van BerryL met een 2ZZ er in, maar was ooit mijn eerste MR2. Leuk om te zien dat er nog steeds een liefhebber in rijdt!
Afbeelding

Om het begin van een nieuwe traditie in te luiden, kregen we vervolgens allemaal een heuse deelnemerssticker. Nu al een collectorsitem!

's middags was het ideaal tourweer, dus een mooie slag door duitsland gemaakt. Na afloop alle auto's bij elkaar op de foto:
Afbeelding

Het gras lag er op de hele camping schitterend bij en smeekte om een paar mooie donuts.... Helaas, die waren streng verboden, en zelfs MR-tin heeft zich ingehouden 8). De witte auto is de Aston Mazda van MacGyver.
Afbeelding

Terug op de camping moest er eerst gepoetst worden. En nee, dit is niet de broer van MRGeel ;D. Kijk goed naar de kentekenplaathouder, want dit is voor het laatst dat ie er op zit. Uiteraard is Hugo geheel vrijwillig naar huis vertrokken met een Wild Bunch houder voorop! 8)
Afbeelding

Daarna was het tijd voor de BBQ, die zo lang doorging dat er bij het licht van een MR2 gekeken moest worden of het vlees wel gaar was. Met het vlees achter de knopen kregen we bezoek van onze nieuwe vriend de marsupilami, die in het weekend de vaste partycrasher van de camping is... ;D

Revolutionaire nieuwe uitvindingen zijn er ook gedaan: Rob demonstreert hier een nieuwe toepassing van stokbrood, nl als neus-airbag voor als je bang bent dat je met je hoofd voorover op tafel valt.
Afbeelding

Al met al was het weer een wild bunch-waardig weekend! Cultuur, vermaak voor de kinderen, leuk gezelschap en een mooie toertocht, al met al heeft de hele familie zich kostelijk vermaakt! En dat allemaal dankzij een toevallige ontmoeting bij de Gamma!

Rob, Caroline, Peter, Tjerk, DANK voor de organisatie van het geheel.

En voor degenen die er niet waren: 6, 7 en 8 september volgend jaar volgt editie 2. Houdt em nu alvast vrij, PUNT rekent op 100 MR2s....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Tap testen.

Afbeelding

Tap testen 2.

Afbeelding

Unser Deutscher Freund.

Afbeelding

Kids corner.

Afbeelding

Oude bekende, filmster.

Afbeelding

Anton van Gool

Afbeelding

Cultuur !

'Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Martin denkt met weemoed aan zijn MR2 (die kon tenminste een bocht door, zonder dat hij per ongeluk steeds uitbreekt....;-) )

Afbeelding

Groepsfoto (met Aston Mazda en Honda CZD).

Afbeelding

Flitslicht-BBQ'en

Afbeelding

De techniek staat voor niets, met elkaar communiceren op twee meter afstand...

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Michelinmannetje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 547
Lid geworden op: 31 mei 2011, 15:22
Type MR2: AW11

Bericht door Michelinmannetje »

Het was ten eerste een heel gezellig, leuk en goed georganiseerd weekend. Ik ga er voor zorgen dat ik er volgend jaar weer zeker bij ben!:D
Ik ben nog geen uur op de camping aangekomen en heb de bijnaam Michelinmannetje gekregen, zo snel kan het gaan. Afbeelding


De jongen die even aan zn hoofd krabt, hij twijfelt een MR2 of een S2000. Maar voorlopig rijdt ie in zn Golf met MR2 stickers!
Afbeelding

De vesting in het klein, volgens sommige moest ie hier en daar wat bijgeschaafd worden, 2 boompjes bij de windmolen weg en de molen een kwart slag draaien.
Afbeelding

Voor de rit nog even tanken, is ondertussen een goede vriend van m'n portemonnee. Verbruik was 1 op 6,6 :*(
Afbeelding

Tussenstop bij het terrasje
Afbeelding
Afbeelding

Dan natuurlijk nog de groepsfoto, jammer genoeg moest iemand weer zijn mistlampen aanzetten :P
Afbeelding
Afbeelding
Burning oil smells royal 8)
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

1 op 6,6 ? Dan heb je een probleem, waarschijnlijk lambda-sonde kaduuk.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
greenmachine
Knop gevonden hoor !
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2012, 16:11

Bericht door greenmachine »

Zo ook wij zijn thuis na een omweg. Dit was onze eerste wild brunch meeting en is ons zeer zeer zeer goed bevallen. Goed gegeten, mooi gescheurd, fijn gezopen, konden niet aan slap gehauwehoor ontkomen. Kortweg: super gaaf zelfs voor de jeugd. Alle lof naar de organisatie!!!!! En volgend jaar zijn wij er zeker weer bij
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Familie Greenmachine nog ontzettend bedankt voor het 's ochtends opruimen van de tent. Super !
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
greenmachine
Knop gevonden hoor !
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2012, 16:11

Bericht door greenmachine »

Jo. Geen dank hoor. Graag gedaan. Samen uit is samen thuis
Gebruikersavatar
Michelinmannetje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 547
Lid geworden op: 31 mei 2011, 15:22
Type MR2: AW11

Bericht door Michelinmannetje »

greenmachine schreef:Zo ook wij zijn thuis na een omweg. Dit was onze eerste wild brunch meeting en is ons zeer zeer zeer goed bevallen. Goed gegeten, mooi gescheurd, fijn gezopen, konden niet aan slap gehauwehoor ontkomen. Kortweg: super gaaf zelfs voor de jeugd. Alle lof naar de organisatie!!!!! En volgend jaar zijn wij er zeker weer bij
Green Goblin schreef:1 op 6,6 ? Dan heb je een probleem, waarschijnlijk lambda-sonde kaduuk.
Dat was voor Bourtange. Vandaag uitgerekend, heb toen ook erg sportief gereden. Maar ik zal er naar kijken.
Afbeelding
Burning oil smells royal 8)
Gebruikersavatar
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 384
Lid geworden op: 03 jan 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door ArnoldH »

Ziet eruit als een heel gaaf weekend! :dux-blij_thumb-up:
Die S2000 heb ik pas nog op de A4 zien rijden...
Keep calm and believe in the Coolsingel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

& dat zo dicht bij huis! Kon hem wel heen duwen :P
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Waar was je dan ??????
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Michelinmannetje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 547
Lid geworden op: 31 mei 2011, 15:22
Type MR2: AW11

Bericht door Michelinmannetje »

Toevallig meer mensen last gehad van de afgesloten op- en afrit? Mijn tomtom bleef mij terug sturen, ben doorgereden en toen ingesteld kortste route ipv snelse. Ook dit was geen succes, wat een slechte wegen. Even later weer snelste ingesteld en alles kwam goed!
Afbeelding
Burning oil smells royal 8)
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4425
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) heb geen tom tom
en ja de afslag was dicht op de a31 maar bij de volgende gewoon er af en net voorbij het tankstation [ aan de linker kant ] linksaf geslagen reed je rechttoe naar de camping bij bourtange ;D over een klein smal leuk weggetje
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Waar blijven de foto's ?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

Green Goblin schreef:Waar was je dan ??????

In Chersonissos! :mexico-smile:
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
Gebruikersavatar
MR-tin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 529
Lid geworden op: 29 dec 2006, 00:44
Type MR2: ZZW30

Bericht door MR-tin »

J_MR2 schreef:In Chersonissos! :mexico-smile:
Was daar nog wel wat te beleven??
Volgens mij is t op kreta na half augustus aardig dood toch wat ik hoorde?

De Boetengmeet was super trouwens, wat een bekijks had ik met mn civic weer :party:
Het bierrrrr was ook wel lekker trouwens :bier-smiley-oranje:
Alle lof naar de organisatie!
Afbeelding
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

Nou nee hoor, was meer volk daar deze tijd dan voorafgaande jaren op Ibiza uiteraad elke avond de barstreet op ..

Het begint in oktober dood te worden tot begin mei ;)
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Het was een SUPER gezellig weekend, met veel bekende maar ook nieuwe mensen.
De gezelligheid was gelijk weer op het "wild bunch" niveau.
De vrijdag begon voor ons op tijd met de voorbereidingen te treffen voor de middag. Tegen een uur of vijf begon het veldje langzaam vol te lopen met MR2's.
Ik wil iedereen bedanken die geweest zijn, op naar 2013!!! Iedereen heeft zich keurig gedragen, zelfs Martin, die het wel moeilijk had om zich in te houden, om maar geen donut in het vers gemaaide gras te draaien.
Ook wil ik Carolien bedanken voor haar inzet in dit geheel, voor alle boodschappen die ze gehaald heeft.
Ook Tjerk en familie van camping Plathuis, wil ik bedanken voor de tips, regelen van de warme maaltijden en de gastvrijheid! En natuurlijk niet te vergeten onze Duitse Mascotte, die zo kwam aanwaaien en ook zo weer al kuchend verdween in de duistere nacht, alla David Hasselhoff met zijn Kit in fluistermode. Hij was nog steeds opzoek naar vrijheid.....
Hier een paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie