Emmer in winterstalling
Moderator: Pieten
Nu: nog steeds met de dakjes open, wachtende op een mooie dag.
Wil schorsen, maar moet eerst nog aftanken. Zolang het regent gaat dit niet (inclusief hetgeen er voor staat en dan naar buiten moet, wat niet nat mag worden).
Zal een dezer dagen wel een plaatje schieten.
Wil schorsen, maar moet eerst nog aftanken. Zolang het regent gaat dit niet (inclusief hetgeen er voor staat en dan naar buiten moet, wat niet nat mag worden).
- Michelinmannetje
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Haha ik dacht eerst dat het een google plaatje was, nu zie ik je MR2 pas staan!
1ste verdieping.
Kunnen we met de club niet wat geld bijleggen en de VW toren in nederland laten bouwen?

Kunnen we met de club niet wat geld bijleggen en de VW toren in nederland laten bouwen?

Past toch meer in dan alleen smarties.
BenieuwdMarcoTwo wrote:Nu: nog steeds met de dakjes open, wachtende op een mooie dag.
MisterD wrote:Benieuwd
Heb ik! Komt er de komende week aan (moet eerst nog veel werk verzetten).
starten lopen
uurtje laten draaien met de kackel aan
ff achter de sturen gezeten
en toen maar weer toegedekt

MisterD wrote:Prachtige foto, wat heeft jouw sw20 prachtige lichtjesHEBBE HEBBE HEBBE, rev6 toch?
Nee niet gratis, ik betaal er 50,- per maand voor, maar dan staat die mooi en veilig binnen en kan die de hele winter naar buiten kijkenBST wrote:Nou, dat heb je dan mooi voor mekaar![]()
Moet je daar nog voor betalen of staat ie ook nog gratis in die mooie toren?
klopt weer een k.. klus
MisterD wrote:Is het inbouwen ervan een klus? zou het ook graag willen maar volgens mij is dat niet 1,2,3 te doen
De mijne vandaag maar ff uit de stalling gehaald en gewassen. Het was mooi weer, dus de potenzas weer even op spanning gebracht en een verse laag modder opgebracht met een blokkie om 
Ik wilde haar ook aanslingeren, maar hoorde alleen het startrelais... snel maar de druppellader er op. Een week geleden nog gereden.
Gaat nog wat worden, de mijne gaat voor 3 maanden in totaalMarcoTwo wrote:Ik wilde haar ook aanslingeren, maar hoorde alleen het startrelais... snel maar de druppellader er op. Een week geleden nog gereden.