Fiat Punto 1.2 16V 2001 (zuinige daily)

Verkoop hier je wasmachine, je ouwe Volvo, je schoonmoeder, je wc-bril, je pokémon verzameling etc, alles dus wat niet MR2 gerelateerd is. Alleen particuliere verkoop. FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT !!!

Moderator: Pieten

Gesloten
Tomr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:33
Type MR2: AW11

Fiat Punto 1.2 16V 2001 (zuinige daily)

Bericht door Tomr2 »

Omdat mn Toyota Altezza inmiddels op kenteken staat komt mijn Fiat Punto te koop. Een kleine/zuinige auto die prima als daily ride is te gebruiken.

Een leuke Fiat Punto die goed onderhouden is en alleen lange stukken heeft gereden (dagelijks 100km) en dus geen boodschappen auto is geweest.
Dit is een zeer zuinige auto; op lange stukken snelweg is 1 op 17 haalbaar!

De koppakking is reeds vervangen, net als de thermostaat en de waterpomp. Ook de distributieriem is vervangen (08-2010).
Er zitten 4 Vredestein Quatrac vier-siezoensbanden onder die zeer goed bevallen en zeker nog 50dkm meekunnen.
Ook zit er een Parrot-Bluetooth systeem in, gekoppeld aan een JVC radio-cd speler met MP3 en USB functie.
Dankzij de standaard subwoofer die achterin de kofferruimte zit komt er een zeer mooi geluid uit.

Tegen een kleine meerprijs kan de motorolie en filter nog ververst worden; dan kan er weer een lange tijd probleemloos mee worden gereden.

Het is eventueel mogelijk om de auto te kopen zonder Parrot, JVC radio/cd-speler en vier-seizoensbanden.
Er worden dan Michelin zomerbanden gemonteerd en de standaard radio zal teruggeplaatst worden (er zal dan 250,- van de verkoopprijs afgaan).

Kortom een pittige, zuinige degelijke auto. Voor meer info of foto's kunt u contact met mij opnemen.

Minpuntjes: het airbaglampje brandt (al 2,5 jaar; geen problemen met de APK), lichte lakschade op linkerachterscherm (zie foto)

APK vervaldatum: 20-5-2013
Vraagprijs: 2000,-

Foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Tomr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:33
Type MR2: AW11

Bericht door Tomr2 »

Vraagprijs gezakt naar 2000,- !
Tomr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:33
Type MR2: AW11

Bericht door Tomr2 »

Vandaag is de auto verkocht... mag een slotje op dus :)
Gesloten