Hallo liefhebbers,
Ik ben al een tijdje op zoek naar mijn oude liefde een mr2 aw11 targa van 1988, ik zou deze auto graag weer willen terugkopen. Ik ben de mr2 nu 4 jaar uit het oog en wil haar graag terug.
Naar lang zoeken op online marktplaatsen heb ik haar nog niet gevonden. Kenteken is sx-55-pv, kleur rood met lederen interieur. Als iemand weet waar deze auto is, dan hou ik me graag aanbevolen.
Groet Jeroen
gezocht oude liefde
Moderator: Pieten
- Surferdude
Op 19-10-2011 is ie voor het laatst van eigenaar gewisseld volgens de RDW..
Via de RDW kun je contactgegevens opvragen met de huidige eigenaar.
-
japansma
Ik dacht dat deze info beschermd was met het oog op de wet privacy?MarcoTwo wrote:Via de RDW kun je contactgegevens opvragen met de huidige eigenaar.
de auto heeft ook al ruim een jaar geen apk meer volgens rdw.
hij zal dus ergens stil staan.
Ik dacht ook dat je via rdw geen gegevens op kon vragen van de eigenaar..
misschien wel als jij kan aantonen dat je een vorige eigenaar was?
hij zal dus ergens stil staan.
Ik dacht ook dat je via rdw geen gegevens op kon vragen van de eigenaar..
misschien wel als jij kan aantonen dat je een vorige eigenaar was?
japansma wrote:Ik dacht dat deze info beschermd was met het oog op de wet privacy?
Tegen betaling sturen ze de eigenaar een brief of die akkoord is met het doorgeven van de gegevens.
Of naar de politie gaan. Heb ik ook eens gedaan. Heb mijn gegevens aan politie gegeven. Zij de eigenaar gebeld en mijn gegevens gegven. En toen werd ik terug gebeld door de eigenaar. Het is te proberen toch suc6 er mee.
-
japansma
Ik zal het binnenkort eens bij de rdw proberen of zij contact kunnen opnemen met de huidige eigenaar.
Ik had het vermoeden ook al dat de auto ergens stil staat, omdat er geen apk op zit. Toen ik de auto destijds verkocht waren de achterschermen slecht.
Ik had het vermoeden ook al dat de auto ergens stil staat, omdat er geen apk op zit. Toen ik de auto destijds verkocht waren de achterschermen slecht.