Het slachtoffer bij aankoop.

Hij heeft zelfs even onder de TRD2000 mogen slapen.

Wat het moet worden.

Zoals gezegd is de garage opgeknapt, maar dankzij mijn lieve buren is mijn handigste toestel wat ik had moeten verdwijnen, de brug is er niet meer. Maar de garage heeft nu een laagje isolatie gekregen en is afgewerkt met osb panelen wat toch wel een verbetering is.

De TRD2000 staat in zen hoekje te wachten, er zou nog een hoesje over moeten.

En hier staat hij dan. Ik heb dat deel van de garage ook wat aangepast, isolatie en bekleed maar ik heb er ook een garagedeur ingezet zodat er wat frisse lucht binnen kan als ik aan het slijpen ben.

De grote werken aan het dak zijn reeds begonnen, er is geen weg meer terug.

De nieuwe dakstijl al eens passen.

Er zullen heel wat uurtjes in dit project gaan zitten, ik doe dit ook op een rustig tempo en met een klein budget. Waarschijnlijk zullen jullie deze MR2 nooit meer op de baan zien want de plannen om enkel de verbreding te maken zijn weer verandert. Ik ga deze redelijk naar het origineel proberen te bouwen en dus zal hij open kunnen klappen zoals de echte. De bedoeling is deze keer echt alles te veranderen wat maar nodig is en ik ga dus geen rekening houden met de Belgische keuring.
Ik ga bij elke vooruitgang aan dit project proberen duidelijke fotos te plaatsen in dit topic zodat iedereen wat kan volgen en weet welk deel aan de beurt is.
Groeten
TRD2000 (wim)
Blijkbaar is er iets misgelopen met het formaat van de fotos, sorry hiervoor