Donor auto MR2 ZZW30

Vindt uw droom MR2. Of die onderdelen waar je al zo lang naar op zoek bent.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Midship Runner
Knop gevonden hoor !
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2013, 15:08
Type MR2: AW11

Donor auto MR2 ZZW30

Bericht door Midship Runner »

Beste forum genoten :)

Ik ben op zoek naar een linksgestuurde MR2 ZZW30 donor auto i.v.m project. Als je wat hebt staan stuur me een PM.

Met vriendelijke groet,

Midship Runner
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Laat me raden, F430 kit ?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Midship Runner
Knop gevonden hoor !
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2013, 15:08
Type MR2: AW11

Bericht door Midship Runner »

Nee ik ben niet zo een groot fan van kits ::)

Om eerlijk te zijn ga ik een rechtsgestuurde mr2 ombouwen naar linksgestuurd. Ik ben nu dus hard op zoek naar een linksgestuurde ZZW30. Ik heb er wel een paar gevonden maar het valt niet mee om eentje te vinden waar de airbags nog goed van zijn :-/
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Interessant project (al kan ik me niet voorstellen dat het kostentechnisch uit kan). Maak er maar een mooi verslag van als je het voor elkaar krijgt !
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Midship Runner
Knop gevonden hoor !
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2013, 15:08
Type MR2: AW11

Bericht door Midship Runner »

Bedankt Goblin,

Ik denk dat het kostentechnisch wel mee zal vallen (mijn vader heeft zelf een garagebedrijf en verstand van convertings) mijn enige struikelpunt is een donorauto vinden :-/
robbie f
Knop gevonden hoor !
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 mei 2012, 23:08

Bericht door robbie f »

hey hallo

ben erg benieuwd hoeveel werk dit is? want ik heb namelijk zelf ook het zelfde idee om het te doen bij mijn mr2

mvg robbie f
Midship Runner
Knop gevonden hoor !
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2013, 15:08
Type MR2: AW11

Bericht door Midship Runner »

robbie f schreef:hey hallo

ben erg benieuwd hoeveel werk dit is? want ik heb namelijk zelf ook het zelfde idee om het te doen bij mijn mr2

mvg robbie f

Voor een ZZW30 heb ik geen idee hoeveel werk het is. Ik kan nergens lezen dat iemand ooit zoiets heeft uitgevoerd. Ik heb wel een topic gelezen dat iemand een SW20 heeft omgebouwd van RHD naar LHD. Hij zei dat het tussen de 30 a 40 uur duurt.

Link: http://www.mr2.com/forums/general-mr2-d ... n-rhd.html

Een donorauto is wel een must want dan kan je alles makkelijk overzetten. Het enige lastige onderdeel is het schutbord, die kan je snijden en omzetten of zelf de gaten gaan boren (voor stuurhuis, pompen etc.) Het enige lichtpuntje in dit alles is dat de motor achterin zit zodat je makkelijk(er) kan boren/snijden etc. zonder enige belemmering voorin. Ik ben benieuwd als je gaat beginnen! Ik moet nog zoeken naar een Donorauto en als ik die vindt dan maak ik een uitgebreid topic over dit onderwerp :D
Plaats reactie