Betreft onderhoud van je MR2..... De 'passion' bij passion for cars Elburg is ver te zoeken. D8 ik voor JAF mn MR netjes voor elkaar te hebben, niet dus! Polijsten is veel te duur, had m net zo goed zelf kunnen poetsen. En carwrapping is niet netjes afgewerkt en garantie tot aan de deur *Zucht*
Spoilertje nog maar ff door iemand anders laten wrappen, heb de folie dr al afgetrokken.
Dus bij deze mijn tip ;-)
'passion' for cars
Moderator: Pieten
Polijsten is een week geleden al gebeurd, geen foto's van.
En gewrapte deel heb ik er ter plekke afgetrokken, kon het niet meer aanzien
....
Ik had een planning gemaakt voor JAF, loopt nu helemaal in de soep. Maar schrale troost, heb alweer een ander die wel wil wrappen, die erg precies is en kwaliteit levert!
En gewrapte deel heb ik er ter plekke afgetrokken, kon het niet meer aanzien
Ik had een planning gemaakt voor JAF, loopt nu helemaal in de soep. Maar schrale troost, heb alweer een ander die wel wil wrappen, die erg precies is en kwaliteit levert!
Ik ben ook terug gereden! Ze hebben het zelfs opnieuw gewrapt. Maar bleef niet plakken en t zag er alsnog niet uit. Dus heb het daar terplekke er afgehaald. Geen geld terug, garantie tot over de drempel.
Maar heb ze negatief in de publiciteit gebracht, dus met hangende pootjes zijn ze dr op teruggekomen. Ik krijg alsnog geld terug van t wrappen. Maar ja dat had wat voeten in aarde.
Maar heb ze negatief in de publiciteit gebracht, dus met hangende pootjes zijn ze dr op teruggekomen. Ik krijg alsnog geld terug van t wrappen. Maar ja dat had wat voeten in aarde.