'passion' for cars

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Loesjemr2
Ik lul al aardig mee !
Betreft onderhoud van je MR2..... De 'passion' bij passion for cars Elburg is ver te zoeken. D8 ik voor JAF mn MR netjes voor elkaar te hebben, niet dus! Polijsten is veel te duur, had m net zo goed zelf kunnen poetsen. En carwrapping is niet netjes afgewerkt en garantie tot aan de deur *Zucht*
Spoilertje nog maar ff door iemand anders laten wrappen, heb de folie dr al afgetrokken.

Dus bij deze mijn tip ;-)
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Thanks, woon daar in de buurt.

Wat wilden ze hebben voor een poetsbeurt?
Loesjemr2
Ik lul al aardig mee !
150 euro polijsten en poetsen. Carwrapping is echt een ramp...
Bart.O
Type MR2: SW20/21/22
das idd best duur.
heb je een foto van het resultaat?

je hebt nog even de tijd om hem voor JAF klaar te krijgen :P
Loesjemr2
Ik lul al aardig mee !
Polijsten is een week geleden al gebeurd, geen foto's van.
En gewrapte deel heb ik er ter plekke afgetrokken, kon het niet meer aanzien :'( ....

Ik had een planning gemaakt voor JAF, loopt nu helemaal in de soep. Maar schrale troost, heb alweer een ander die wel wil wrappen, die erg precies is en kwaliteit levert! :D
Bart.O
Type MR2: SW20/21/22
was het polijsten wel goed gebeurt? of had je helemaal niks voor je geld gekregen?

het wrappen kun je toch zelf ook proberen?
Loesjemr2
Ik lul al aardig mee !
Polijsten redelijk, had er iets meer van verwacht.
Het moet strak en dan kan ik het beter aan iemand over laten die het in de vingers heeft. Het is een lastig gedeelte, het is de spoiler rondom (alleen het liggende gedeelte).
MMaddict
Type MR2: AW11
Ik had het mooi laten zitten en was er mee terug gereden..... geld terug of goed werk afleveren/ herstellen.
Mr2lover2
Ik lul al aardig mee !
Ze verdiennen de koude douche
Loesjemr2
Ik lul al aardig mee !
Ik ben ook terug gereden! Ze hebben het zelfs opnieuw gewrapt. Maar bleef niet plakken en t zag er alsnog niet uit. Dus heb het daar terplekke er afgehaald. Geen geld terug, garantie tot over de drempel.
Maar heb ze negatief in de publiciteit gebracht, dus met hangende pootjes zijn ze dr op teruggekomen. Ik krijg alsnog geld terug van t wrappen. Maar ja dat had wat voeten in aarde.
Post Reply