Beste medeclubleden,
Enige tijd geleden heb ik een dubbele TTE-uitlaat in goede staat op de kop weten te tikken. Nou heb ik al meerdere malen mensen gehad die hem graag van mij over zouden willen nemen, maar ik heb geen flauw idee van wat ze ongeveer doen qua waarde. Op dit moment staat er geloof ik geen enkele te koop. Op hoeveel zou ik ongeveer moeten rekenen?
Wat is de waarde ongeveer van een TTE Uitlaat
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Als je aan die mensen die hem over willen nemen gewoon vraagt hoeveel ze er voor over hebben, dan weet je direkt hoeveel hij waard is..
- Surferdude
Je hebt er zelf toch ook eentje gekocht..
Ik laat hem sowieso ook zitten, ik was alleen benieuwd wat ze ongeveer waard zijn. Ik heb hem zelf op een sloperij gekocht voor een prijsje van 2 cijfers, flinke mazzel dus. Inmiddels heb ik biedingen gehad van 300-400 euro. Maar hij blijft lekker zitten waar hij zit.
-
Hansiepansie
- Knop gevonden hoor !
Hoi, ik heb ook net een tte uitlaat gekocht.
Ben nog op zoek naarveen goede handleiding voor montage.
Alvast dank voor tips
Hans
Alvast dank voor tips
Hans
Alles wijst zichzelf in principe. Wanneer je de oude verwijdert kun je goed de 2 bouten zien waarmee de uitlaat op de kat bevestigd zit. Verder hangt de uitlaat in dezelfde rubbers als de oude. Alleen de rechterpijp dien je apart te bevestigen dmv de meegeleverde beugel.Hansiepansie wrote:Hoi, ik heb ook net een tte uitlaat gekocht.
Alvast dank voor tips
Hans
Wat kost een nieuwe TTE: € 500,-?
Zo ja dan kun je voor een goede gebruikte € 250,- vragen.
Zo ja dan kun je voor een goede gebruikte € 250,- vragen.
Heb je toevallig een foto, of nog beter een onderdeelnummer van die beugel?ZZW30 wrote:Alles wijst zichzelf in principe. Wanneer je de oude verwijdert kun je goed de 2 bouten zien waarmee de uitlaat op de kat bevestigd zit. Verder hangt de uitlaat in dezelfde rubbers als de oude. Alleen de rechterpijp dien je apart te bevestigen dmv de meegeleverde beugel.
En heeft iemand het onderdeelnummer van de ophangrubbers van de uitlaat? Bij mij heeft er 1tje de geest gegeven :-(
8)ophangrubbers zijn meestal universeel Anton
in ieder geval zit er niet veel verschil in
in ieder geval zit er niet veel verschil in
weer wat geleerd erik, tx!
Onderdeelnummer toyota is overigens 17565-0S011.
Onderdeelnummer toyota is overigens 17565-0S011.