Beste mensen,
Het komend weekend belooft het weer topweer te gaan worden en is het eigenlijk weer hoog tijd (sinds april...) om door de Eifel te rijden met als (tussen) stop de Nürburgring.
De stop bij en rond de Nürburgring is een vast gegeven en ter plaatse laten we elkaar vrij om eventueel de baan op te gaan of om zelf verder te rijden of rondom de baan de bekende spottersplaatsen te bezoeken.
Verder is er keuze uit:
1A * Zaterdag 3 augustus
1B * Zondag 4 augustus
Vertrekpunt:
2A * Venlo A76 (vanaf daar een nieuw ontvangen toerrit, staat op papier)
2B * Maastricht De Geusselt (het bekende rondje via Monschau en de B258)
Wie wil er mee?
Geef dan gelijk je voorkeur aan!!!
1. MaRco2, S2000, 1A/1B, 2A/2B
2. MR-Tin, BMW M5 V10, 1A/1B, 2A/2B?
3. ....
3 of 4 aug. Eifel-Ringdag 2013 II.
Moderator: Pieten
Het buigt langzaam richting zondag (ook wat minder extreem warm), lijkt wel dat de toer ergens bij Aachen zou kunnen beginnen (via Rursee gebied), is het een probleem om daar ergens aan te haken?
Gaan we aan werken. Lijstje een dezer dagen even bijwerken.
SLK mee?
SLK mee?
LOL:-) Ik zeg verder nog wat MR2's, MX-5 en, Celica GT4, EVO VI Tommi Makinnen en nog wat snel spul zo uit mijn hoofd.
Mmm... de toer is wel erg ruim (stel Venlo naar Venlo ongeveer, wat de originele route is, is het in totaal 500 km ofzo via motorrijwegen, Frans is ook motorrijder en MX-5 piloot).
Het zal nu wel korter zijn, denk ik zo.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Normaal kan ik Marco zijn zinnen wel vertalen naar begrijpbaar Nederlands (kwestie van ervaring...), maar hier kan ik dan weer geen touw aan vastknopen.MarcoTwo wrote:Mmm... de toer is wel erg ruim (stel Venlo naar Venlo ongeveer, wat de originele route is, is het in totaal 500 km ofzo via motorrijwegen, Frans is ook motorrijder en MX-5 piloot).
MarcoTwo wrote: stel Venlo naar Venlo ongeveer, wat de originele route is
De originele route is v.a. Maastricht/Geusselt parking Mc. Donalds over 145 km naar de Ring/Adenau.
Venlo naar Venlo heb ik nooit gereden maar ik neem aan dat je v.a. Venlo via de noord Eifel koers zet naar de Nurburgring en vandaar uit later weer naar Venlo terug ?
Zo ongeveer gaat de routebeschrijving, maar daar is van af te wijken door ergens halverwege Limburg te verzamelen (Roermond ofzo).
Heb het aan uitzetter Frans gevraagd (heeft een MX-5 en is/was motorrijder en heeft deze route veelvuldig gereden).
Heb het aan uitzetter Frans gevraagd (heeft een MX-5 en is/was motorrijder en heeft deze route veelvuldig gereden).
Hopelijk vandaag een definitief plekje, komt wel goed.:0
Deelnemers so far:
1. MaRco2 - S2000
2. MR-Tin - BMW M5 V1
3. Frans - MX5 1.6 NA
4. Tom S. (Stek) - MX5 1.8 N
5. Bro - MX5 1.8 NB-FL
6. Thedutchrockstar - MX5 1.6 NA
7. Ron S. XLR8 - MR2 1.8 Spyder
8. Peter R. - Lancer EVO VI TME
9. Rick - Celica ST205 GT Four
10. ....
1. MaRco2 - S2000
2. MR-Tin - BMW M5 V1
3. Frans - MX5 1.6 NA
4. Tom S. (Stek) - MX5 1.8 N
5. Bro - MX5 1.8 NB-FL
6. Thedutchrockstar - MX5 1.6 NA
7. Ron S. XLR8 - MR2 1.8 Spyder
8. Peter R. - Lancer EVO VI TME
9. Rick - Celica ST205 GT Four
10. ....
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Is Martin 9 cilinders kwijtgeraakt, hebben ze BMW vernoemd naar een beroemde raket, of is het een typefoutje ?
Het is een BMW M5 E60 om het helemaal correct te doen.
Heb je genoeg tankstops ingepland Marco ?
Ben ik dan echt de enige met een MR2 ??
Kiek mér, komt wel goed.
Ik haak iig het liefst ergens op de route aan v.a. Maastricht, dus niet eerst noordelijk naar Roermond of Venlo karren om vervolgens weer via dezelfde weg richting het zuiden te koetsen:P
MarcoTwo wrote:Hopelijk vandaag een definitief plekje, komt wel goed.:0
Kiek mér, komt wel goed.
Ik haak iig het liefst ergens op de route aan v.a. Maastricht, dus niet eerst noordelijk naar Roermond of Venlo karren om vervolgens weer via dezelfde weg richting het zuiden te koetsen:P
Green Goblin wrote:Is Martin 9 cilinders kwijtgeraakt, hebben ze BMW vernoemd naar een beroemde raket, of is het een typefoutje ?![]()
De 0 is ergens verdwenen.
XLR8 wrote:Ben ik dan echt de enige met een MR2 ??![]()
Kiek mér, komt wel goed.
Voorlopig wel, de echte rijders zijn verdwenen of overgestapt, lijkt het wel?