Merk: Toyota MR2 SW20
Bouwjaar: 1992
KMstand: 210.000
Vermogen: 175PK (Gen3 blok)
Kleur: Groen
Vraagprijs €2500,-
Een mooie mr2 uit 92 waar veel liefde aan besteed is.
Het carrosserie heeft 204xxx gereden (wordt op dit moment nog mee gereden), maar het motorblok ik een jaar geleden vervangen, door een iets zuinigere en beter blok. Hierdoor heeft hij iets meer pk's dan op papier (175 ipv 154). Dit is geen probleem voor de verzekering of RDW. Dat blok heeft ongeveer 110.000KM gelopen toen ik hem kocht.
Hij maakt ook een heerlijk geluidje, dankzij de remus uitlaat die eronder hangt.
Er zit een touchscreen, 2 verstekers, condensator, subwoofer en composet in voor geluid. De subwoofer is achter de bijrijdersstoel geplaatst, maar daar heeft de bijrijder haast geen last van.
Er zitten nieuwe lederen stoelen in, die ik onlangs nog behandeld heb met lederbehandeling.
Targarubbers zijn onlangs vervangen, evenals de remblokken, remschijven, remmen en ruitenwissers.
Ik heb er best veel aan gedaan om hem goed rijdend te houden, maar helaas moet ik hem wegdoen.
Onlangs heb ik mijn motorrijbewijs en motor gehaald, waar ik met het mooie weer mee ga toeren. Dus de mr2 is overbodig geworden. Om de mr2 elke dag mee op en neer te rijden naar mijn werk, is zonde van de auto omdat hij dan alleen maar snelwegkm's maakt.
De auto rijdt binnen de stad ongeveer 1L op 9/10KM.
Lange ritten / tourritten: 1L op 13/14KM
Gecombineerd is het ongeveer 1L op 11KM
Hierbij wat foto's

Verkocht!