Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Dat het voor het niveau was wist ik al.
Maar dit klinkt op zich wel logisch dat ie dan brand.
Maar ergens begrijp ik het ook niet. Het lampje geeft aan als je oliepeil te laag is. Hoe gebeurt dit dan met een JDM blok? Lijkt me stug dat er zo iets niet op zit. Tis toch een soort beveiliging.
jdm is gewoon niet met een oliepeil lampje uitgevoerd net als zoveel auto's.
Maar gelukkig zijn ze allen van een peilstok voorzien .
Vertrouw nooit altijd op de lampjes, meten is weten.
oo ja hij brande bij mij ook na de swap toen heb ik gewoon het lampje er uit gehaald. Heb verder geen problemen met de ecu gehad
Sensor zit gewoon met een stekker bij de carterpan aan de linker kant
BlackMR2 schreef:mijn lampje van het oliepeil brand ook, moet eigenlijk vervangen worden
maar die krengen zijn zo duur
af en toe oliepeilen is ook geen probleem
Waarom een lampje vervangen als ie het gewoon doet
Nee nog niet, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van de tellerkabel goed aansluiten. Deze ging nogal moeilijk vast aan de achterkant van de tellerbak wegens ruimte gebrek.
Ik haal het straks weer los. En dan ff kijken of ik nog wat lengte in de kabel kan winnen om hem makkelijker aan te sluiten.
Knuckles schreef:Ahh toch wel
Maar van zo'n constant brandend lampje zou ik echt gek worden. Dan maar doorverbinden die handel. Dan is ie tenminste uit.
ik let er al niet meer op
maar moet wel ff opgelost worden