Knuckles Turbo Project
Moderator: Pieten
- Knuckles
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:14
- Type MR2: SW20/21/22
Knuckles Turbo Project
Aangezien mijn vorige project topic niet meer aanwezig is, heb ik maar een nieuwe gestart.
Het is weer tijd voor een kleine update.
Deze hele week bezig geweest de MR2 in elkaar te zetten en beetje bij beetje gaat het de goede kant op.
Vandaag mijn nieuwe uitlaat gemonteerd.
De pic is niet heel duidelijk, maarja heb niet zo'n luxe foon
Klinkt best aardig zo. Ondanks het vogelnestje wat er in zat
De halve garage lag ineens vol met gras en bladeren.
De rest van de week weer verder afbouwen en hopelijk snel rijden
Het is weer tijd voor een kleine update.
Deze hele week bezig geweest de MR2 in elkaar te zetten en beetje bij beetje gaat het de goede kant op.
Vandaag mijn nieuwe uitlaat gemonteerd.
De pic is niet heel duidelijk, maarja heb niet zo'n luxe foon
Klinkt best aardig zo. Ondanks het vogelnestje wat er in zat
De halve garage lag ineens vol met gras en bladeren.
De rest van de week weer verder afbouwen en hopelijk snel rijden
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2824
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Knuckles
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:14
- Type MR2: SW20/21/22
@rmmr2
Die uitlaat die ik er nu onder heb zitten heeft vermoeddelijk ff buiten gelegen en toen zijn er wat takken en blaadjes in gewaait.
Hier thuis was er al het een en ander uit gevallen, maar bij het starten van de auto kwamen er allemaal takjes en blaadjes uit geblazen. Vandaar....een vogelnestje
@Danny
Met het blok gaat het prima. Eigenlijk nooit problemen mee gehad. De kabelboom was mijn grootste probleem. Gelukkig met wat hulp van Joshma de boel aan de praat gekregen. Nu de boel in elkaar zetten en het 1e testritje maken
Die uitlaat die ik er nu onder heb zitten heeft vermoeddelijk ff buiten gelegen en toen zijn er wat takken en blaadjes in gewaait.
Hier thuis was er al het een en ander uit gevallen, maar bij het starten van de auto kwamen er allemaal takjes en blaadjes uit geblazen. Vandaar....een vogelnestje
@Danny
Met het blok gaat het prima. Eigenlijk nooit problemen mee gehad. De kabelboom was mijn grootste probleem. Gelukkig met wat hulp van Joshma de boel aan de praat gekregen. Nu de boel in elkaar zetten en het 1e testritje maken
- Knuckles
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:14
- Type MR2: SW20/21/22
Vandaag weer ff aan de slag geweest.
Stoel gemonteerd , bumperbalk geplaatst. Daarna de auto ff troepvrij gemaakt.
Daarna gelijk door richting postkantoor om de MR2 uit de schorsing te halen. Nog ff snel als semi-oldtimer verzekerd
Echter zitten de bumpers, motorkap en kofferdeksel er nog niet op.
Maargoed morgen bij droog weer gaat de turbo zijn 1e metertjes maken
Als ie dat ook nog overleeft snel de boel in elkaar zetten en een afspraak maken bij de spuiter.
Dus allemaal ff duimen morgen
Stoel gemonteerd , bumperbalk geplaatst. Daarna de auto ff troepvrij gemaakt.
Daarna gelijk door richting postkantoor om de MR2 uit de schorsing te halen. Nog ff snel als semi-oldtimer verzekerd
Echter zitten de bumpers, motorkap en kofferdeksel er nog niet op.
Maargoed morgen bij droog weer gaat de turbo zijn 1e metertjes maken
Als ie dat ook nog overleeft snel de boel in elkaar zetten en een afspraak maken bij de spuiter.
Dus allemaal ff duimen morgen
- Knuckles
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:14
- Type MR2: SW20/21/22
@ Etter
Ik kocht mijn MR2 met een lege motorruimte. Het blok dat ik er bij kocht was zoals Frank al zei een GEN 1 uit een celica.
Aangezien ik via Frank voor een leuk prijsje een JDM GEN2 kon kopen heb ik dat gedaan. Was uit eindelijk veel makkelijker wat inbouwen betreft.
Maar vandaag de 1e meters gemaakt in de MR2 en dat is toch wel een heerlijk gevoel wat power onder je reet te hebben
Helaas werkt nog niet alles
De snelheidsmeter doet het niet en de turbodruk meter ook niet. Verder blijft mijn oranje "check oil" lampje branden en het lampje van de ventilator blijft branden (ventilator zelf draait niet)
Dus helaas toch nog wat kleine dingen.
Maar dat mocht de pret niet drukken om voor het eerst in 2 jaar in mijn MR2 te rijden
Ik kocht mijn MR2 met een lege motorruimte. Het blok dat ik er bij kocht was zoals Frank al zei een GEN 1 uit een celica.
Aangezien ik via Frank voor een leuk prijsje een JDM GEN2 kon kopen heb ik dat gedaan. Was uit eindelijk veel makkelijker wat inbouwen betreft.
Maar vandaag de 1e meters gemaakt in de MR2 en dat is toch wel een heerlijk gevoel wat power onder je reet te hebben
Helaas werkt nog niet alles
De snelheidsmeter doet het niet en de turbodruk meter ook niet. Verder blijft mijn oranje "check oil" lampje branden en het lampje van de ventilator blijft branden (ventilator zelf draait niet)
Dus helaas toch nog wat kleine dingen.
Maar dat mocht de pret niet drukken om voor het eerst in 2 jaar in mijn MR2 te rijden
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Knuckles schreef:@ Etter
Ik kocht mijn MR2 met een lege motorruimte. Het blok dat ik er bij kocht was zoals Frank al zei een GEN 1 uit een celica.
Aangezien ik via Frank voor een leuk prijsje een JDM GEN2 kon kopen heb ik dat gedaan. Was uit eindelijk veel makkelijker wat inbouwen betreft.
Maar vandaag de 1e meters gemaakt in de MR2 en dat is toch wel een heerlijk gevoel wat power onder je reet te hebben
Helaas werkt nog niet alles
De snelheidsmeter doet het niet en de turbodruk meter ook niet. Verder blijft mijn oranje "check oil" lampje branden en het lampje van de ventilator blijft branden (ventilator zelf draait niet)
Dus helaas toch nog wat kleine dingen.
Maar dat mocht de pret niet drukken om voor het eerst in 2 jaar in mijn MR2 te rijden
Ligt aan je bekabeling vraag even aan josh die weet dat ik krijg nog een schema van hem die hij ooit heeft gemaakt.