'rubbers' langs de sideskirts

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

BST
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
Ik heb onlangs een paar sideskirts opgepikt voor de AW. Die hebben nog wat werk nodig. Een van de dingen die ik niet zo makkelijk kan vinden zijn de rubberen/plastic randjes die er langs zitten (aan de bovenkant). Die zijn bij de skirts die ik heb beschadigd, en die moeten vervangen worden als ik ze ga plaatsen. Iemand enig idee hoe daar aan te komen is? Ik zie ze ook niet makkelijk te vinden staan bij de onderdelen..
Ewoud
Die zijn niet los te koop bij Toyota, enkel bij de gehele set van de sideskirts.

De UK AW11 club verkoopt aftermarket setjes van die rubbers voor de sideskirts.
Surferdude
Als je wat maten en een doorsnede hebt zou je eens kunnen mailen met http://groenrubber.nl/index.php?id=3
RowanMR2
"We tooled and extruded both rubber types for this side skirt as a direct replacement for the MKI. No other company made this product at that time. It was our first product and that was in 2003! Picture shows the seal that is located under the door skirt."

http://www.kbox.ca/catalog/product_info ... ucts_id=50

Wordt geproduceerd door een zeer gewaardeerd lid van de Amerikaanse MR2 Owners Club. Produceert talloze rubberen dingetjes voor de AW11, en voor andere Toyota's en zijn produkten zijn erg populair onder AW11 eigenaars.
Ewoud
Die is er ook nog idd!

De UK kit is goedkoper en heeft ook meteen een stuk voor de voorspoiler (model 87+ waar ook een rubber om zit) erbij.
BST
Type MR2: SW20/21/22
OK, dank voor de tips!
Post Reply