Sinds de laatste update in 2015 wordt t toch wel tijd dat ik de update ga aanvullen :
Zoals op de laatste update te zien heb ik achterin de emmer een nieuw stuk in geplaatst van de donor achterzijde .
Na dat gebeurt was heb ik natuurlijk niet stil gezeten.
In de tussentijd heb ik de emmer natuurlijk gecontroleerd op nog meer rotte plekken , waaronder de deuren. Waarschijnlijk veel voorkomend probleem .
Ik heb hiervoor de oude deuren eruit gehaald nette deuren er voor terug geplaatst .
Het raamsysteem overzetten duurde helaas wel even om over te zetten.
Verder heb ik de us light units gekocht
Volledig plug en play , mooiste van allemaal.
Alleen het grootste probleem waren de oranje 2 perige lampen die erin horen .
Lang over zitten bellen met bedrijven in Nederland maar geen enkel bedrijf kon mij dat leveren .
, dat was even lastig , gelukkig had een Duitse collega van mij een monteur en heeft hij het aan hem gevraagd .
En wat blijkt , in Duitsland kan je ze wel kopen . Super blij natuurlijk en ook meteen een doosje vol gekocht . Reserve is altijd handig :p
En ook maar een snap off systeem gekocht van raid hp met een stot erop , kunnen mensen mijn stuur niet verstoppen :p
En natuurlijk wat er ook bij hoort ( vind ik)
2 semi sport zetels verstelbaar

met schroth gordels ,
De stoelrails waar de stoelen op zijn gemonteerd zijn van orginele stoelen , eronder vandaan geslepen en pas genaakt voor de beste pasvorm.
En na het monteren van de stoelen even een beetje ontspanning gehad , hoort er ook bij .
En ook de buffer opbouwen weer ,
Nadat de buffer weer hoger was werd t weer tijd voor nieuwe onderdelen
O.a :
LSD scharnieren .
Heb vleugelspelers altijd gaaf gevonden en kon ze ook niet laten liggen .
En ook gelijk de eerste avond toen ze binnen waren gemonteerd :p
Met als eind resultaat :
Ik vind het wel gaaf staan op een mr2.
Nadat ik de deurscharnieren had gemonteerd heb ik ook goed lopen nadenken wat ik nu nog wou hebben voor op de auto .
En was tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk wel een unieke mr2 wil bouwen met zeldzame / lastig te verkrijgen onderdelen . M
Dus ben ik gaan zoeken.
Tijdens mijn zoektocht ben ik onder andere dakplaten tegen gekomen met een slot. De eerste keer dat ik die tegen ben gekomen en ook gelijk mee genomen . ( helaas geen foto van ).
Alleen dat was niet het enige wat ik daar vond.
Kwam ook nog us lights voor de achterzijde tegen en turbo knippers
Hij had ook nog usdm cruise control liggen( wou John gold inbouwen ) maar toch ook maar de cruise control mee genomen . Althans de belangrijkste delen.
Na dat succesvolle aankoop geprobeerd de cruise control werkend te krijgen , maar ook ondertussen verder gezocht naar onderdelen .
En tijdens t uitpluizen van de cruise en YouTube kijken voor nog meer leuke mods kwam ik in een filmpje tegen dat er ook auto retract spiegels bestaan voor een mr 2 .
En zodoende is mijn zoektocht voor onderdelen weer verder gegaan .
En na dagen/ weken / maand zoeken ben ik ze tegen gekomen . In België .
Beste man email gedaan en voor een nette prijs waren de spiegels binnen een week bij mij thuis.
Door de spiegels is t uitpluizen van t cruise control blijven liggen :p
Uitpluizen van de spiegels ging nu voor .
2 dagen zoeken / omspinnen is t me gelukt om t functioneel te krijgen ,
Ben hierdoor van 5 pins naar 9 pins gegaan , ik wou de verwarming in de spiegels houden .
Video uploaden gaat helaas niet met de telefoon :/
Na de spiegels was ik weer aan het nadenken , er mist nog wat alleen ik wist niet wat .
Beetje rond wezen speuren naar onderdelen en kijken naar body kits van mr2's ben ik erachter gekomen .
Mijn border planning gaat 50% niet door , het moest do-luck worden.
Overal wezen zoeken en t eerste deel gevonden , de voorbumper.
Het is de oude voorbumper van Robert aka speed devil.
Ik ben ook van plan om de bumper met zorg te behandelen

zeldzame voorbumper waar ik ook super zuinig mee ben.
Verder tot nu heb ik niks meer te update ,
De volgende update zal waarschijnlijk ofer de do-luck scoops zijn / spoiler.
Scoops +- juni / juli in Nederland , en spoiler nog zoekende
Groeten