Beste WB-er's.
Weet 1 van jullie misschien ook of de de schakelaar van de alarmlichten licht geeft als je je verlichting hebt ingeschakeld?
Ik kwam laatst in het donker in een file terecht en wilde het knopje indrukken maar moest even zoeken naar het knoppie omdat hij geen licht afgeeft. Iemand een idee?
Gr Rogier.
alarm lichten schakelaar
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Bij de AW11 niet, bij de ZZW niet, dus ik denk bij de SW20 ook niet.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Ok, weer wat geleerd.
-
jghm.jansen
- Ik lul al aardig mee !
het is wel een heel erg duur lampje , de goedkoopste bij de dealer 11,50 euro en nergens anders te krijgen.
en die van de aansteker is gelukkig een goedkope versie
en die van de aansteker is gelukkig een goedkope versie
Het lampje van de sigaretten aansteker heb ik al vervangen. Koste inclusief groene dopje 11,85 euro. Die van het contactslot moet ik nog. Heb alleen het idee dat er geen inzit omdat ik geen ring zie waar het licht eventueel uit moet komen.
ik zal in mijn vakantie eens kijken.
bedankt voor de info alvast.
ik zal in mijn vakantie eens kijken.
bedankt voor de info alvast.
Zo vandaag het lampje van de alarmlichten schakelaar vervangen.
Ook maar het lampje van de koplamphoogte verstelling schakelaar vervangen.
Nu doet alles het weer. Het was inderdaad goed te doen maar dat mag dan ook wel voor een dikke 18 euro:::|.
Op naar de volgende klus. Zijruit opnieuw af kitten. Blijkt dat daar water door naar binnen lekt. Niet zo mooi maar vast wel weer te repareren.
Ook maar het lampje van de koplamphoogte verstelling schakelaar vervangen.
Nu doet alles het weer. Het was inderdaad goed te doen maar dat mag dan ook wel voor een dikke 18 euro:::|.
Op naar de volgende klus. Zijruit opnieuw af kitten. Blijkt dat daar water door naar binnen lekt. Niet zo mooi maar vast wel weer te repareren.