Zo af en toe gaat mijn lampje van de ABS branden als ik bijvoorbeeld voor een stoplicht stil ga staan,als ik weer ga rijden gaat hij gewoon weer uit??
Kan ik iets controleren??
ABS lampje
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Het niveau van je remvloeistof. Staat waarschijnlijk te laag. En daarna even je blokken checken, die zullen wat dunner worden (daardoor daalt het niveau van je vloeistof namelijk).
- Green Goblin
Zou kunnen kloppen Bart (zo goed ken ik het Sw20-dashboard niet eerlijk gezegd.) Alles wat ik geschreven heb geldt eigenlijk voor het remlampje 
Ik ging er bij het lezen van "ABS" direkt van uit dat het dit lampje was.
Ik ging er bij het lezen van "ABS" direkt van uit dat het dit lampje was.
Mijn gedachte ging ook gelijk naar het remvloeistof niveau maar deze staat keurig tussen de merktekens in..
Het gaat inderdaad om het ABS lampje...,gaat tijdens het rijden weer uit dus zou het systeem wel gewoon moeten werken??
Het gaat om een ZZW30
Het gaat inderdaad om het ABS lampje...,gaat tijdens het rijden weer uit dus zou het systeem wel gewoon moeten werken??
Het gaat om een ZZW30
- Green Goblin
Ik heb even het instructieboekje er bij gepakt, maar die is niet echt duidelijk. Het schijnt dat je een storing hebt als het lampje aanspringt tijdens het rijden, maar je hebt geen storing als hij maar even kort aangaat.
Als het lampje uit is zou je ABS gewoon moeten werken.
Als het lampje uit is zou je ABS gewoon moeten werken.
De mijne gaat willekeurig branden als ik start met een obdII connector aangesloten.