Ik ben Jochem van den Heuvel, een 24-jarige student uit het zuiden van het land. Na een aantal jaren een Celica T16 2.0 gereden te hebben vond ik het tijd voor iets mooiers, beters, snellers. Al in de lente van 2013 ben ik begonnen met het zoeken naar een exemplaar wat binnen mijn beperkte budget van 2000,- euro viel.
Ik heb nog getwijfeld of ik voor een NA of Turbo zou gaan, NA is wellicht wat goedkoper rijden, echter vermoedde ik dat ik geen merkbare vooruitgang in prestaties zou merken t.o.v. mijn Celica. In de begin maanden weinig Turbo's gezien die binnen mijn budget vielen, echter was ik toen toch nog aan het sparen dus geen man overboord.
November 2013, mijn budget was zo goed als rond. Mijn verjaardag op 19 november moest het laatste centje binnenbrengen. Ik kwam op internet mijn huidige auto tegen, de 15-XZG-8, de perfecte auto! De dag na mijn verjaardag gelijk gaan kijken en na korte onderhandelingen was ik voor 1.500,- eigenaar van een JDM Turbo uit 1992. Hier staat hij op de oprit, ik ben als een kind zo blij!

Tevens is dit een test om te kijken of ik foto's kan uploaden, spannend dus..