heldere bumperlichten/zijknipperlichten

Vindt uw droom MR2. Of die onderdelen waar je al zo lang naar op zoek bent.

Moderator: Pieten

jo_mr2
Knop gevonden hoor !
Hallo iedereen,

ik heb netnetnet een sw20 van 1996 in kleur super white aangekocht, zou er graag heldere bumper en zijknipperlichten op zetten.

de originele heldere van bj 1998?? vind ik nog de mooiste...

iemand een adresje waar ik (oem) kan bestellen tegen redelijke prijs??

de aangeboden in de clubshop lijken wel een optie, al vind ik ze mss iets te gesmoked...(geraken die zeker door de keuring??)

Bij Toyota +-300euo..:::| voor volledig set

ik zou er wel willen die zeker door (belgische) keuring geraken,... welk kenmerk moet er uitwendig op staan??zou belgische en apk keuring gelijk zijn wat betreft dit onderwerp??

Kan iemand mij de oem codes geven van deze?? op toyodiy kan ik niet uitmaken of deze oranje of wit zijn...want het jaartal kan ik maar selecteren tot 1995...

Heeft er iemand deze op zijn (witte) mr? zoja kan je foto posten met het geheelplaatje::) ?

best indien foto ook even mailen naar mijn vast adres indien dit niet teveel moeite is, probleem met fotos te bekijken hier op forum:*( mijn adres jo.vermeersch@pandora.be )

alvast bedankt
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Is het de NN-FS?

Die had namelijk bij inruil in 2004 (1e eigenaresse) de blanke exemplaren er op zitten. De originele heb ik toen gekregen.:)

Stond voor leuk geld te koop, alleen wel heel erg weinig kms gereden sinds 10 jaar (is met 135.000 km ingeruild).
jo_mr2
Knop gevonden hoor !
heb ondertussen heldere gevonden...
Gert-Jan
Ik lul al aardig mee !
Ben zelf ook al op zoek geweest naar die heldere zijknipperlichten en zelfs jap-power kon ze niet aan komen omdat ze te lang in back-order bleven. Om een lang verhaal kort te maken : waar heb je deze vandaan, als ik het vragen mag?

Gr. Gert-Jan.
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Dealer... kost 15 euro ofzo.
erikmr
Type MR2: AW11
8) staan gewoon in de clubshop
de opbrengst betaald dit forum
Gert-Jan
Ik lul al aardig mee !
Zal ik eens even kijken, en dan maar gelijk bestellen. Bedankt.
Post Reply