kuipstoelen welk frame/sliders heb ik nodig

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Velzen_Jr
Ik lul al aardig mee !
Goedenavond mensen van het goede leven.

Ik wil binnekort graag kuipstoelen in mijn emmer.
Maar ik lees op het Internet dat het plaatsen van aftermarket stoelen nogal lastig kan zijn.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij aan informatie en instructie helpen. Zoals kan ik het originele frame gebruiken of heb ik een nieuwe nodig. Zelfde met de slede. Enzovoort

Ik hoor graag van jullie
erikmr
Type MR2: AW11
8) orgineel is het beste anders ga je omhoog in de hoogte qua zit positie
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Zelf een onderstel maken, dat heb ik ook gedaan zodat de stoelen niet te hoog komen. Mijn stoelen zijn dus ook niet meer verstelbaar, dat scheelt ook weer in de hoogte.
Misschien kan JP je nog aan een laag onderstel helpen, hij heeft ze in ieder geval ooit gehad.
Groeten
TRD2000 (wim)
YellowCruizer
Ik lul al aardig mee !
Heb vorige maand mijn Recaro stoelen gemonteerd op onderstellen van http://www.plantedtechnology.com/produc ... es/toyota/ ook zonder verstelling zoals Wim aangeeft. Stoelen zijn niet meer te verstellen, maar de zithoogte is exact hetzelfde als de originele stoelen. Ben er zeer tevreden mee, missie geslaagd!
Velzen_Jr
Ik lul al aardig mee !
Heren bedankt voor de replies, ik ga even kkijken bij de mannen van plantedtechnology.

Groet Vincent
Post Reply