Sinds een klein jaar ben ik lid, maar heb mij nog niet voorgesteld. Bij deze dan wel.
Mijn naam is Hans, 56 jaar en woonachtig in de kop van Zuid-Holland.
Liefhebber van auto's in het algemeen en van cabrio's in het bijzonder.
Ik heb voorheen een BMW Z3 en Z4 in bezit gehad, maar deze op een gegeven moment verkocht. Na een maand of twee kreeg ik daar veel spijt van en ging op zoek naar een andere cabrio.Ik wilde iets bijzonders en te gebruiken als zomerauto. Ook in woon-werk, elke dag pakweg 150 kilometer. Een old-timer viel dus snel af. Betrouwbaarheid en fun zocht ik (hoewel tikje angstig voor olieverlies, pre-cat er nog in). Al zeer snel "viel" ik voor de MR2. Zoeken naar type kwam ik al snel op de ZZW. In het najaar heb ik een mooie op de kop getikt. Een zilvergrijze uit 2000 met net geen ton op de teller. Gekocht, maandje in gereden met veel plezier en daarna in de stalling. Over twee weken haal ik de MR2 er uit, winterauto (Audi A3 S-line) in de stalling. De MR2 krijgt dan een onderhoudsbeurt. Tevens ga ik de stoelen vervangen, die zijn in prima staat, maar ik wilde leer en heb deze gekocht in de winter. Stoffen zijn dan te koop
Wellicht tot ziens op een meeting.
Hans