Materiaal Turbo MotorKap SW20
Moderator: Pieten
Materiaal Turbo MotorKap SW20
Na hier en daar gezocht te hebben kon ik niet het antwoord op mijn vraag vinden, vandaar de volgende vraag.
Is de OEM MR2 SW20 Turbo motorkap standaard van staal of van kunststof?
Alvast bedankt voor het antwoord
Gr. Thomas
Is de OEM MR2 SW20 Turbo motorkap standaard van staal of van kunststof?
Alvast bedankt voor het antwoord
Gr. Thomas
Staal ja?
Voor mij is het niet duidelijk. De één zegt staal, de ander zegt kunststof.
Kan het zijn dat er verschil in zit met de US en Japan?
Ik vroeg laatst iemand in de US en die zegt dat OEM kunststof is.
Ik hoop snel het juiste antwoord te hebben, alvast dank als iemand voor me wilt kijken en laten zien (bijvoorbeeld filmpje)
Gr. Thomas
Voor mij is het niet duidelijk. De één zegt staal, de ander zegt kunststof.
Kan het zijn dat er verschil in zit met de US en Japan?
Ik vroeg laatst iemand in de US en die zegt dat OEM kunststof is.
Ik hoop snel het juiste antwoord te hebben, alvast dank als iemand voor me wilt kijken en laten zien (bijvoorbeeld filmpje)
Gr. Thomas
Toch lees ik elders anders, zie hieronder bronnen:
"a fiberglass engine lid with raised vents"
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_MR2
________________________________________________________
"it's about half the weight of a turbo lid despite the N/A lid being metal and the turbo version being fiberglass"
"The stock lid is fiberglass indeed put a magnet to it"
http://www.mr2.com/forums/threads/66801 ... or-N-A-lid
________________________________________________________________
all tubby engine lids are fibreglass with a steel raintray
http://imoc.co.uk/forums/viewtopic.php? ... c144214950
_____________________________________________________________
Wie geeft me het finale antwoord, kan iemand een magneet tegen zijn turbo motorkap houden, dan weten we het zeker. (Natuurlijk op het gedeelte waar niet de Rain Tray zit)
Alvast bedankt!
"a fiberglass engine lid with raised vents"
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_MR2
________________________________________________________
"it's about half the weight of a turbo lid despite the N/A lid being metal and the turbo version being fiberglass"
"The stock lid is fiberglass indeed put a magnet to it"
http://www.mr2.com/forums/threads/66801 ... or-N-A-lid
________________________________________________________________
all tubby engine lids are fibreglass with a steel raintray
http://imoc.co.uk/forums/viewtopic.php? ... c144214950
_____________________________________________________________
Wie geeft me het finale antwoord, kan iemand een magneet tegen zijn turbo motorkap houden, dan weten we het zeker. (Natuurlijk op het gedeelte waar niet de Rain Tray zit)
Alvast bedankt!
There are many subtle visual differences between the normally aspirated and turbocharged models: including the "turbo" emblem (US) on the rear trunk, 'TWIN CAM 16 TURBO' decal above the side intake (Japanese market), a fiberglass engine lid with raised vents, fog lights (though most Japanese and European NA models came with fog lights), and an added interior center storage compartment located between the two seats. All SW20 MR2s came with a staggered wheel setup, with wider wheels and tires in the rear than in the front.
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !