ZZW30 Cobra uitlaat monteren

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

hans1982
Ik lul al aardig mee !
Heren,

Ik heb verleden week mijn nieuwe Cobra uitlaat ontvangen en gister geprobeerd deze te monteren, maar ik heb nog een aantal vragen.

De aansluiting van de uitlaat naar de katalysator, hier zitten origineel 2 bouten met veren gemonteerd. Dus ik heb 2 nieuwe bouten met veren besteld en deze passen helaas niet. Nu waren er bij de uitlaat ook 2 bouten geleverd maar zonder veren, en mijn huidige/nieuwe veren passen er niet tussen met de geleverde bouten.
Dus mijn vraag, kan ik de uitlaat monteren met de geleverde bouten zonder veren, of gaat dan op den duur de uitlaat scheuren?

Daarnaast zit de rechter uitlaat pijp nog niet naar mijn zin, de afwijking ten opzichte van de linkeruitlaat is te groot dus hier moet ik ook nog iets aan doen. Tot op heden valt de installatie nogal tegen zeker omdat de demper specifiek voor een mr2 gemaakt is maar het gaat goed komen.
erikmr
Type MR2: AW11
8) het liefst met veren en een conische pakking
hans1982
Ik lul al aardig mee !
Ik had inderdaad al een nieuwe pakking gekocht, zit ik alleen even met de bouten want volgens mij heeft de uitlaat net een ander schroefdraad dan de originele bouten.
hans1982
Ik lul al aardig mee !
Uitlaat is inmiddels gemonteerd, heb de bijgeleverde bouten gebruikt, en de originele veren kleiner gehalveerd. Alles zit er nu netjes onder.
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
foto's en filmpje van het geluid Hans?!
Post Reply