Nieuwe sleutel met afstandbediening

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
hans1982
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 jul 2014, 13:48

Nieuwe sleutel met afstandbediening

Bericht door hans1982 »

Ik heb weer een leuk geintje mijn sleutel van de mr2 is tijdens mijn vakantie in het water gevallen en helaas niet meer te vinden, ik heb een nieuwe sleutel nodig. Nu heb ik inmiddels via internet een inleer procedure gevonden en via ebay kan ik een nieuwe sleutel bestellen. Het probleem is de transponder deze is bijna niet te vinden (wel bij de dealer). Ik weet dat ik een transponder moet hebben van tokai rika, weet iemand misschien waar ik deze kan bestellen tegen een redelijke prijs? Of heeft iemand nog een sleutel over van een mr2 zzw30?

Alvast bedankt,
PetervdK
Knop gevonden hoor !
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 jun 2015, 08:53

Re: Nieuwe sleutel met afstandbediening

Bericht door PetervdK »

Kun je nog terug naar die plek? Dan helpt vissen met een sterke magneet misschien?
Ik heb voor dat soort akkefietjes altijd een magneet uit een harddisk paraat.
Die krengen zijn zo sterk, als het daar niet aan blijft hangen helpt niks meer...
Gebruikersavatar
mr dude
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 75
Lid geworden op: 26 feb 2015, 10:27

Re: Nieuwe sleutel met afstandbediening

Bericht door mr dude »

Hoi Hans,

Jij hebt toch ook een 2zz ?
Ik heb nog een hele set, sloten, masterkey en zelfs de blokkering ontvanger onder het stuur..
In ieder geval helemaal compleet, maar het is van een celicaT23( wel europees).
Als je nergens op terug kan vallen, kan je deze volgens mij ook wel op een 1zz inleren..

Ik hoor wel of je het iets vind, misschien heb je je sleutel al weer terug :adhd:

Grtz

Tjerk
Plaats reactie