scania mr2

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

scania mr2
zo nu zal ik eindelijk eens 2 foto,s plaatsen van mijn mr2.heb inmiddels de radiator vervangen,remklauwen achter gereviseerd,nieuwe stoelen gemonteerd,nieuwe targa dakrubbers geplaats en andere velgen gemonteerd en een uitlaat van eps.vorige week de mr2 effe verlaagd en 23juni gaan hij naar de spuiter. Image Image
Surferdude
Je bent lekker bezig.. ga zo door! 23 Juni naar de spuiter? Dan wordt ie geel zeker? ;D
BlackMR2
leuke wielen, staan em goed
wat voor kleur word ie?
scania mr2
hij word weer de originele kleur crimson red.die kleur kunnen ze bij mij op het werk mengen en kost me dus niks.ik moet hem alleen spuitklaar aanleveren.ik durf hier niet te zeggen wat het spuiten kost want dat is echt een spotprijs.
BlackMR2
weten we dat ook weer :P
heb je geluk mee dat et je niks tot weinig gaat kosten
ben benieuwd naar het eindresultaat, mooi rood is niet lelijk ;)
scania mr2
jepp ik wil hem redelijk origineel houden heb ook alle originele onderdelen nog.ja wat het spuiten betreft heb ik zeker geluk.ik werk bij scania en die steld een spuitbox beschikbaar zaterdag,s en hoef dus alleen de spuiter te betalen.kan alleen voor de club helaas niks regelen want de auto moet op mijn naam staan anders mag hij niet naar binnen en als ik nu met meerder auto,s aan kom is dat niet echt geloofwaardig hahaha.wil alleen nog een open luchtfilter hebben en een sportstuur en heldere knipperlichten.(voor in de bumper heb ik al liggen nu alleen nog effe 2 scoren voor op het spatbord).atenne wil ik uit de spoiler hebben en later een 16v antenne op het dak maken.en dan vind ik hem mooi zat(hoop ik)
BlackMR2
moet je frenklin ff mailen, die kan wel wat voor je regelen
of gewoon via de clubshop, moet je bij erikmr zijn
T-Barry
Mooie rooie!
Alleen spuitklaar aanleveren? net of het nix is ;):P

Even een waarschuwing: Als je eenmaal begint met het aanpassen van je auto dan kun je vaak moeilijk weer ophouden! Dat heb ik tenminste ;)

Succes met de auto en groeten uit drenthe!
Barry
scania mr2
je hebt gelijk barry maar heb nog een auto en 2 motoren en kan dus helaas niet alles in de mr2 pompen anders had ik er nog wel meer aan willen doen.
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Surferdude wrote:Je bent lekker bezig.. ga zo door! 23 Juni naar de spuiter? Dan wordt ie geel zeker? ;D

Dat weten we dan ook weer, alleen op 23 juni word de kleur geel uit de kast gehaald, de rest van het jaar weer veilig opbergen...

weet ik ook waarom zo goed als alle spuiters op 23 juni een snipperdag hebben opgenomen...
ze willen niet medeplichtig zijn aan criminele handelingen...

enne, niet verkeerd om op zo'n manier via het werk de auto een mooi nieuw laagje te kunnen geven, gefeliciteerd!
scania mr2
thanks ik zal proberen foto,s te maken en jullie op de hoogte houden
miss2
goed bezig :D
mooie velgen heb je ook trouwens!
Fermr2
Ik lul al aardig mee !
Ha Chris.:)
Zal wel weer lekker gaan glimmen verse lak!
Ben benieuwd, velgen staan eingelijk best goed!
Als je nog een open luchtfilter zoekt van kwaliteit
Ik kan wel kijken of ik nog aan een Apex-i kit kan komen voor niet al te veel.

Groeten Ferry
scania mr2
hey ferry toppie man pb me maar effe als je meer weet
scania mr2
nou het klussen is begonnen.heb hem gisteren en vandaag gestript en geddeltelijk geschuurt en duekjes uitgedeukt.lekker stoffig hahaha.ga deze week wel effe wat foto,s schietem en hier in dit topic plaatsen
erikmr
8) wij zijn benieuwd ;D
scania mr2
Image
scania mr2
Image
scania mr2
Image
scania mr2
Image
Post Reply