duderstadt 2022 special zomer edition verslag

De naam zegt het al: Meetings van de club.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4424
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

duderstadt 2022 special zomer edition verslag

Bericht door erikmr »

8) 8) 8)

Het was een top weekend dat vooraf ;D ;D ;D ;D

Ik vertrok van uit huis met Henk v/d Klis in mijn kielzog richting Rheine daar kwam een redelijke grote groep samen .

Jeroen Vos had dit keer de route uit gezet ;D ;D ;D
Na wat organisatie gerommel was het treintje in de juiste slagorde onderweg :D :D
Bij Voltho er af en binnendoor over leuke weggetjes bij de Mac in Bad Pyrmont een :eten: :koffie: en door naar de hillklim ;D
Daar bleek de bezemwagen van Gerke niet echt tegen opgewassen of was het Gerke zelf ::) ;D
Het resulteerde in twee groepen waarvan Gerke het meeste profijt had hij mocht in een gloednieuw gespoten zzw de weg vervolgen :driving:
Allemaal heelhuids in Brochthausen aan gekomen snel op het terras ( waar we eigenlijk de hele meeting hebben verbracht tussen de activiteiten door )
de bezemwagen heeft zich de hele meeting verder netjes braaf gehouden en als hij al nodig was was hij in geen velden of wegen te bekennen ;D ;D ;D

Het was weer reuze gezellig tot diep in de avond en laat kwamen er toch nog steeds gasten aan .

dag 2 het ontbijt was als vanouds :eten: :koffie: zelf had het hotel bedacht dat we een kan koffie mee het terras op konden nemen stond netjes klaar bij de deur naar buiten

Er werden weer plannen gesmeed voor de dag diverse groepjes vertrokken dan ook richting Harz
Zelf deed ik een alleen toertje tot ik een bocht door kwam en twee emmers langs de kant zag staan :102: :102: het eufel werdt bij een plaatselijke garage snel opgelost en men kon de rit vervolgen
Terug in het hotel waren een paar laatkomers geariveerd en zaten lekker op het terras Nederlanders en Duitsers gezellig bij elkaar
Het grote smullen was weer voor !900 uur gepland en het kon weer eens niet op daarna werdt er door diverse mensen de motor nog eens gestart
:cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin :cruisin

het werdt weer laat met veel rumoer / uitlaat geluid in de wijde omgeving als tegenmaatregel had de gemeente Brochthausen de kerkklokken weer in gebruik genomen :bigeyes2: :bigeyes2: :bigeyes2:

Zaterdag
ontbijt als vanoud

Onder leiding van ons Duits opperhoofd Mario maar eens weer geparkeerd in de fuso ( fussganger sonne ) kein polizei da ;D ;D ;D
:D! :D! :D! :D! :D! :D!

Er waren nog diverse duitse emmerrijders bij gekomen dus gezellig ijjes eten en daarna weer door diverse groepen wat ritjes
Avondeten was op de gezette tijd
En daarna kwam de door Jeroen L en Robke bedachte behendigheids proef met pionnen
Dat was een groot suc6 :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley:
netjes op een ruime parkeerplaats afgezet voor overig verkeer kon men zijn behendigheid tonen
:driving: :driving: :driving: :cruisin :thx: :thx:
terug in het hotel werdt hier zoveel over na gebabbeld dat er van een nachtrit geen sprake meer was ;D ;D ;D ;D

iedereen ging voldaan naar bed :dux-blij_thumb-up:

zondag de dag van het vertrek
Ontbijt en koffie op het terras

Afrekenen en afscheid nemen van elkaar
een enkeling bleef nog een dag de bofkont :)
Mijn treintje was wat kleiner dan de heenweg maar reed voortvarend :cruisin
op de autobahn werd ik zelfs nog ingehaald door de bezemwagen :mini: ;D ;D ;D

de laatste stop was weer bij Rheine waar de afscheidspeech weer uit zeer weinig woorden bestond door drie nieuwkomers ;D ;D ;D

wat mij deze edition op viel

Henk draagt soms een :mexico-smile:
Gerke was heel blij met de bezemwagen
De taxi chauffeur was er met zijn vaste klant maar zonder taxi :blaatbord:
er iemand gehuldigd werd voor de 20 edition maar voor hem was het de 21 keer ;D ;D ;D

nogmaals het was weer een feest

ik zal zeggen op daar de volgende

:D! :D! :D! :D! :D! :D! :D! :D! :D! :D!
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: duderstadt 2022 special zomer edition verslag

Bericht door De achterbank »

:applaus-smiley:


Niets aan toe te voegen :dux-blij_thumb-up:
conan1068
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 145
Lid geworden op: 23 jul 2012, 13:56

Re: duderstadt 2022 special zomer edition verslag

Bericht door conan1068 »

Mooie traditie !
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: duderstadt 2022 special zomer edition verslag

Bericht door MarcoTwo »

๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Re: duderstadt 2022 special zomer edition verslag

Bericht door Peerke »

:applaus-smiley: :dux-blij_thumb-up: :honger:
mr. mr2
Knop gevonden hoor !
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2010, 19:19

Re: duderstadt 2022 special zomer edition verslag

Bericht door mr. mr2 »

Tja ๐Ÿš•๐Ÿš•๐Ÿš•๐Ÿš•๐Ÿš• ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ
Plaats reactie