carbon cleaning

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
conan1068
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 145
Lid geworden op: 23 jul 2012, 13:56

carbon cleaning

Bericht door conan1068 »

hoewel veel mensen het een broodje aap verhaal vinden heb ik toch een afspraak gemaakt voor carbon cleaning. motor heeft 225.000 km gelopen dus het zou zo maar kunnen dat er wat koolstof aanslag in zou zitten. Voor EUR 75,00 komen ze bij je langs aan huis (NH en Flevo polder) en ook al zou je er niet in geloven heb je toch een drie kwartier durend gesprek met een petrol head :dux-blij_thumb-up:
Het ziet er allemaal professioneel uit en de adviezen zijn goed. Kortom, positief gevoel. Tijdens het proces braakte mijn MR2 de nodige viezigheid uit. De auto reed goed (geen gestotter) en rijdt nu ook nog steeds goed, wel is het verbruik afgenomen van ca. 1 op 13 naar 1 op 16.
Wat mij betreft een aanrader.
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: carbon cleaning

Bericht door De achterbank »

Dank voor het delen. Tja, of je erin gelooft of niet moet ieder voor zichzelf weten. Baat het niet, dan schaadt het niet. Denk dat je het gewoon moet ervaren zoals jij nu gedaan hebt om erop te vertrouwen. Zolang jij resultaat merkt, zijn het goed geinvesteerde euros :dux-blij_thumb-up:
Plaats reactie