Sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een zwarte MR2 ZZW30 uit 2000. Ik ben er uiteraard erg blij mee en ga er dus ook lekker van genieten

Het autootje heeft een respectabele kilometerstand van 216000 km, maar het grootste deel daarvan staat op een blok dat al gewisseld is dus ik denk dat het huidige blokje er nog best wat kilometers bij kan draaien. Vooral omdat er geen Pre-cats meer op zitten en het blokje geen olie verbruikt (volgens de vorige eigenaar dan).
De auto heeft uiteraard ook puntjes, zo is de softtop niet helemaal waterdicht en zijn de panel gaps bij de achterklep niet zoals het moet. De antenne schuift niet meer uit, de radio is ... Matig. Er is dus wat ruimte voor verbetering
Ik ben er zelf ook nog e.e.a. mee van plan. Zo heb ik een short shifter besteld en gaan er een LMR Breast plate en bottom front brace besteld worden. Ook wil ik er een subtiele bodykit op maken (front lip, sideskirts, achterspoiler), waarschijnlijk zelf ontworpen en geprint en daarna met carbon gelamineerd voor de stevigheid.
Ik zal dus vast en zeker nog met de nodige vragen gaan komen!