Een paar weken geleden zat ik nog te twijfelen of ik na dit jaar nog wel Mr2 zou rijden in verband met het tekort aan ruimte (soms) en de vele kilometers dat ik rij. Wat ik mij toen nog niet besefte, maar nu wel, is de fun en thrill wat ik dan ga missen!
Anyway, mijn besluit is geweest om hem nooit meer te gaan verkopen. Ik ga hem houden, koesteren, opknappen en stallen tijdens de wintermaanden, zodat hij nog voor jaren plezier kan zorgen!
De specs:
'91 Mr2 SW20 gti
ABS
Leer interieur
Greddy Frontlip
Border skirts
18" 8j velgen
Green luchtfilter
245.000 km
Voor de rest is hij vrijwel standaard.
Zaterdag a.s. komen de '94 achterlichten erop. Eerst had ik ze ook te koop staan, mede omdat ik dacht dat de Mr2 toch wel eruit zou gaan, maar aangezien hij blijft blijven de achterlichten ook
De rest van de plannen, waarmee ik vanaf September/Oktober ongeveer begin, zet ik hieronder neer. Het plan is om alles vóór de lente van 2009 af te krijgen (dus dat duurt nog wel even
Op volgorde van prioriteit:
- Bodykit (Border skirts, Greddy frontlip)
- Subwoofers + versterkers
- Stoelen opnieuw laten bekleden (leer)
- Andere velgen (17" voor, 18" achter)
- Full body respray
- ... (hij is toch nooit af!)
Motorisch houd ik hem zo veel mogelijk standaard. De reden hiervoor is dat hij natuurlijk ook al aardig wat heeft gelopen en mijn doelstelling is om minimaal 500.000 km te kunnen rijden met dit motorblok