toen ik een motorkruis kocht en ik had het geinstalleerd had ik echt merkbaar verschil!!!!!! bij het uitkomen van een bocht was de auto veel stabieler!
ps: toen ik de orginele stabilisatorstang voor verving voor een exemplaar van Toyoline merkte ik het niet zo goed als toen met het motorkruis maar ook toen was hij wel wat beter
k zelf vind het er wel leuk uit zien maar dat je nou zo veel verschil voelt dat weet k nog niet echt volgens mij niet maar ja
misschien als k een paar dagen niks te doen heb en het regent dan kan k er wel een paar maken
hey maar spieker? is dat niet anders mogelijk aan de bestuurderskant het verschil in hoeken c.q. je mist een plaatje?zit je dan tegen de vuldop aan en zit deze bij iedereen t zelfde?
ik laat mn maat ook een lassen deze week.van rvs.Gratissssss lol.heb jouw foto opgestuurd naar hem dan krijg hij een idee van hoe t moet worden.
ben geen fan van alfa...maar zijn wel mooie wagen...en de v6 klinkt ook wel lekker (H)...weet eigenlijk niet waarom ik er geen fan van ben....de alfa ziet er iig netjes uit!