Rood interieur?

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Gimmick
Ik ben nu al een paar keer een rood interieur tegengekomen, in Amerikaanse AW11's, is dat een origineel Toyota interieur?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LOW-MILE ... dZViewItem

Image
Image
Image
Silver
Volgensmij was het een dealer optie. Net zo goed als die velgen die onder deze auto zitten.
SJMR2
je hebt ze ook met beige interieur. Staat nog 1 op marktplaats volgens mij. meende die blauwe met die lichtblauwer spoiler en skirts.. persoonlijk vind ik het knap lelijk;D ;D ;D Blauw interieur gaat nog maar zwart is en blijft het mooist;)
ROB-E
Type MR2: AW11
een wiite met een blauw interieur of een blauwe met een blauw interieur is mooi:D

dit heb ik nog nooit gezien... en vind het ook niet wat als ik eerlijk mag zijn....
Roland
Ook nog nooit gezien. Wel blauwe interieurs, sporadisch in een Celica.
aaso
wel heel bijzonder als je het kan vinden

wel oerlelijk; maar misschien vinden de dames het mooi
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Is een originele kleur van Toyota, samen met blauw en beige waren dit op het 87+ model een optie op sommige lakkleuren.

Mooi vind ik het persoonlijk niet, maar tis wel exclusief. Leuk als je naast de AW11 ook een Saab hebt, zijn ook met zo'n bordeel rood interieur geleverd. :P

Model 84-84:
Zwart interieur met de stoffen bekleding deels in een carroseriekleur (rood, wit/grijs, beige,blauw).
Zwart interieur met zwart lederen bekleding.

Model 87-89:
Zwart interieur met grijze stoffen bekleding.
Zwart interieur met zwart lederen bekleding (gepreforeerd).
Blauw interieur met blauwe stoffen bekleding. (optie op blauw, zilver of witte lak)
Rood interieur met rode stoffen bekleding. (optie op rode, zwarte en witte lak)
Beige interieur met beige stoffen bekleding. (optie op zwart en beige lak)

Of de lakkleuren voor de gekleurde interieurs volledig zijn,durf ik niet zeker te zeggen, maar dit is iig wat ik in de afgelopen jaren ben tegen gekomen.
Green Goblin
Type MR2: AW11
En dan kan bij de <86-er je hemel ook nog beige of zwart zijn...
midshiprunabout
Bestaat er ook geen blauw lederen interieur? Ik kan me herinneren dat ik wel eens ergens blauwe leren stoelen of deurpanelen te koop heb zien staan.
Ewoud
Nope, niet origineel Toyota althans.
BST
Type MR2: SW20/21/22
Het is inderdaad wel bijzonder om te hebben, maar tja.. mooi is het niet... doet inderdaad zoals al gezegd nogal aan een bordeel denken..
aaso
op zich als je alleen de stoelen in die kleur hebt en wat accenten; en de rest zwart, dan was het nog wel iets
BST
Type MR2: SW20/21/22
Dat zou nog wel gaan ja.. nou ja, dat kan je zelf zo maken..
SJMR2
midshiprunabout wrote:Bestaat er ook geen blauw lederen interieur? Ik kan me herinneren dat ik wel eens ergens blauwe leren stoelen of deurpanelen te koop heb zien staan.

Nou ben bij een auto geweest en die was compleet leer en in de kleur blauw was een usa import. leek toch erg orgineel alleen was het al behoorlijk vergaan:lach:
Gimmick
Wat dachten jullie trouwens van deze smaakvolle achterlichten, voor bij het bordeelrode interieur?

Image

afkomstig uit http://auto.marktplaats.nl/toyota/99693 ... incam.html
SJMR2
ja staat hier in Drachten niet mijn smaak;D
RowanMR2
Ook niet mijn smaak ;)
Post Reply