Ik heb de auto afgelopen zaterdag opgehaald, er zit meer dan genoeg werk aan dus hoogstwaarschijnlijk word hij eerst helemaal gestript om vervolgens hem zo "orgineel" mogelijk weer helemaal in elkaar te zetten.
De voornaamste problemen die er nu zijn is een GROOT gat roest links voor het achterwiel, ook rechts een klein plekje, en linksachter het "wiel"scherm, en boven de voorruit. Verder missen er wat interieurdelen en de elektrische antenne achter. de voor en achterbumper moeten opnieuw gespoten worden en de voorlip is gescheurd dus liefst vervangen. daarnaast geen remmen aanwezig en distributieriem is gebroken.
In het kort... VEEL werk...
Als iemand nog wat interieurdelen heeft dan heb ik misschien wel interesse of een voorlip of gewoon MR2 onderdelen graag mailen
Ik ga nog niks kopen voordat ik de motor draaiend heb, dit zal dus het eerst zijn wat ik ga doen van de week...
Nou ja ehm ik heb denk ik een drukke zomer maar dat vind ik juist wel leuk, het doel is de MR2 weer op de weg te krijgen voor het einde van 2007 (dat zou heel lekker zijn)
Nou zullen jullie je misschien afvragen wat doet het wel aan de auto... nou een groot deel van de auto is al overgespoten, ik heb 8stuks goeden banden + velgen gekregen (4druppel, 4 3spaaks) en ja... een strak chassis zonder roest... daar houd het wel mee op... maarja het koste ook weinig
Als afsluiting maar even wat foto's...

p.s. tips? onderdelen of iets dergelijks. Is allemaal welkom!8)
p.s.(2) iemand nog interesse in een trekhaak