Hallo!!!!
Ik vraag me af of er intresse is in een groupsbuy voor de brede onderlip!!
Ik ben zelf al heel lang aan het zoeken maar telkens is de lip zo erg beschadigd dat het geen zin heeft om daar geld aan uit te geven.
Dat probleem heb je ook met bv de afbakken(zijn vaak gescheurd 2 de hands)
Is er meer intresse of is er een leverancier die wil reageren????:)
gr Jak
De 92+ onderlip!!!!!!!!!!
Moderator: Pieten
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Ligt eraan wat ze moeten kosten
-
BlackMR2
ik heb ook wel belang bij zo'n brede lip, ligt eraan idd aan wat ze moeten kosten, zal wel mooi staan op m'n '90er MR 
Beter is om gelijk de MY98 voorspoiler te nemen, scheelt weer wat voorbereidend spuitwerk (zijn al gelakt) en hebben de gaatjes voor de eventuele speedflaps al.
- frankie-turbo
ik doe mee... mits de prijs goed is..
de mijne moet zwart zijn iig.. als het een my98 wordt iig.. ongespoten mag ook
de mijne moet zwart zijn iig.. als het een my98 wordt iig.. ongespoten mag ook
wat betreft de asbakken....
had je via Wouter (mr2-wouter) moeten kopen, die was bezig met een goupbuy voor kleine onderdelen onder anderen voor deurschelpjes, pookhoezen targarubbers e.d. dus ook voor asbakken
had je via Wouter (mr2-wouter) moeten kopen, die was bezig met een goupbuy voor kleine onderdelen onder anderen voor deurschelpjes, pookhoezen targarubbers e.d. dus ook voor asbakken
hangt helemaal van prijs af anders meld ik me ook wel of een ander soort mooi lip
kijk maar is en ms iemand die plaatje of foto kan poste van MY98 ??
Ik doe ook mee mits de prijs goed is!
Van de MY98 wil ik ook eerst een foto zien! Is dit een polyester lip of flexibel kunstof!
Groetjes Henk
Van de MY98 wil ik ook eerst een foto zien! Is dit een polyester lip of flexibel kunstof!
Groetjes Henk
MY94+ is ook al in kleur... alleen MY92-93 is de matzwarte brede lip.
Ik heb al een tijdje een (in kleur gespoten dus) MY94 liggen, alleen is het niet de kleur van m'n auto dus moet ik nog eens (laten) spuiten
Ik heb al een tijdje een (in kleur gespoten dus) MY94 liggen, alleen is het niet de kleur van m'n auto dus moet ik nog eens (laten) spuiten
- Surferdude
Volgens mij ook ja..
- frankie-turbo
psies